עסקי ספורט

נקודה תרד למכבי חיפה בנוסף לקנס כספי

לאחר שערעור התובע של ההתאחדות לכדורגל התקבל, בית הדין הטיל על מכבי חיפה קנס כספי, הורדת נקודה והורדת נקודה נוספת על תנאי
מערכת ice | 
מכבי חיפה (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל קיבל את ערעור התובע והוריד נקודה למכבי חיפה. העונש הגיע לאחר שאוהדי מכבי חיפה הדליקו אבוקות במשחק "אלוף האלופים" מול בית"ר ירושלים.
בנוסף להורדת הנקודה, בית הדין הטיל על הקבוצה נקודה נוספת על תנאי וקנס של כ-60,000 שקל, קנס שהקבוצה קיבלה בגזר הדין המקורי. בפסק הדין נכתב: "ההפחתה המיידית מבהירה כי אין להסתפק במלל, אלא יש לעבור למעשים ביחס למאבק בהתפרעויות.
ההפחתה על תנאי של הנקודה הנוספת מהווה אף היא גם מרתיע מבחינת האוהדים ומעניקה למכבי חיפה תמריץ והזדמנות אחרונה לשיפור מערכתי של המאבק בהתפרעויות, ככל שהדבר נוגע להימנעות מהפחתה בפועל של הנקודה הנוספת."
בפסק הדין עוד נכתב כי: "אם אוהדי הקבוצה המתפרעים לא יתעשתו במהרה ולא ישכילו לשנות את דרכם, הם עלולים להוביל להפעלת העונש המותנה ולהפחתת הנקודה הנוספת."
התובע של ההתאחדות טען כי הדלקת האבוקות נמצאת תחת סעיף "נסיבות מחמירות" וכי האבוקות גרמו לעצירת המשחק. מנגד, במכבי חיפה דווקא טענו כי העצירה הגיעה לאחר שהשופט שרק לעצירת המשחק להפסקת מים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה