עסקי ספורט

מכבי חיפה בדרך לחטוף מכה קשה: שתי נקודות יורדו לקבוצה?

חודשיים בלבד לאחר שספגה עונש של הפחתת שתי נקודות על תנאי, התובע של ההתאחדות מבקש להפעיל את העונש נגד מכבי חיפה, לאחר שהאוהדים הדליקו אמש אבוקות
מערכת ice |  1
מכבי חיפה (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
אמש אלופת המדינה בכדורגל, מכבי חיפה, שיחקה נגד המנצחת בגביע המדינה, בית"ר ירושלים, על גביע "אלוף האלופים". חיפה ניצחה את היריבה הירושלמית 1:3 ועדיין מסתמן כי היא תפסיד שתי נקודות בגלל המשחק.
התובע של ההתאחדות דורש כעת להפעיל עונש על תנאי שנגזר על חיפה לאחר התפרעות של אוהדיה במשחק נגד מכבי תל־אביב בחודש מאי האחרון. לפי ynet, התובע דורש להפעיל את העונש, שכולל הורדת שתי נקודות לאחר שאתמול אוהדיה שוב הדליקו אבוקות במשחק.
נזכיר כי במשחק נגד מכבי תל־אביב לא רק הודלקו אבוקות, אלא גם נשמעו קריאות גזעניות נגד השחקן של מכבי, פראפה גויאגון. העונש שנקבע על ידי ההתאחדות היה תקף לשנה וכאמור כעת ייתכן והוא יופעל.
כמו כן, לא מדובר בצרות היחידות של חיפה לאחרונה. לפני מספר חודשים התרחש במהלך אחד המשחקים אירוע אלים שכלל גם את השחקנים. כמו כן, לאחר תום העונה אוהדי הקבוצה התבשרו כי גם הכוכב של הקבוצה עומר אצילי וגם המאמן ברק בכר עוזבים את הקבוצה לטובת קבוצות אחרות בחו"ל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להחתים מנויים בצפוני על ערבות אישית (ל"ת)
    דדו 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור