עסקי ספורט

יש מדליה: נבחרת השחייה האמנותית זכתה בזהב במשחקים האירופיים

את הניצחון הנבחרת הקדישה לניצולת השואה חנה גופרית, אשר הובילה את טקס הפתיחה של הוועד האולימפי שנערך באוושיץ
מערכת ice | 
משלחת הספורטאים למשחקים האירופים (צילום משלחת הספורטאים למשחקים האירופים)
נבחרת השחייה האמנותית של ישראל עשתה היום (שישי) היסטוריה, כשזכתה במדליית הזהב באליפות אירופה הנערכת במסגרת משחקי אירופה בפולין. את הניצחון הנבחרת הקדישה לניצולת השואה חנה גופרית, אשר הובילה את טקס הפתיחה של הוועד האולימפי שנערך באוושיץ.
 
יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי בישראל: "כשאנחנו עולים לתחרויות אנחנו לוקחים איתנו כוחם של אלו שהיו כאן לפנינו. סיפורה המדהים של חנה גפרית חשוב מתמיד כאן על אדמת פולין לצד משלחת של ספורטאים ישראלים. עכשיו הזמן להתמקד בתחרויות במטרה להגיע להישגים בענפים השונים. כולנו דרוכים לקראת תחילת התחרויות".

טקס הפתיחה נערך בהשתתפות 60 חברי משלחת הספורטאים לתחרות. באירוע, גרפית שיתפה את סיפור חייה, במקום הנורא בו נרצחו מאות אלפי יהודים. היא סיפרה לחברי המשלחת על הטרגדיה של משפחתה והתלאות הנוראות שליוו את הישרדותה כילדה בת 4 בפולין בזמן השואה.

המשחקים האירופיים ה-3 מתקיימים בין ה-21 ליוני ל-2 ביולי בהשתתפות 48 מדינות, 7200 ספורטאיות וספורטאים שיתחרו ב-25 ענפי ספורט על 243 מדליות ו-124 מכסות לפריז 2024. רוב התחרויות יעניקו ניקוד לדירוג האולימפי, מספר ענפים מצומצם יוכל לספק כניסה ישירה לפריז.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה