עסקי ספורט

לראשונה: תחוו את הטור דה פראנס באמצעות הטיקטוק

טיקטוק וטור דה פראנס בשיתוף פעולה יוצא דופן. החל מה-1 ביולי טיקטוק תאפשר לעוקבים לחוות את הטורניר המפרך בדרך ייחודית באמצעות האפליקציה הפופולרית
מערכת ice | 
טור דה פראנס בטיקטוק (צילום shutterstock)
טיקטוק הפכה לפלטפורמת התוכן הרשמית של הטור דה פראנס בפעם הראשונה. החל מ-1 ביולי, טיקטוק תאפשר לעוקבי ואוהדי טורניר הרכיבה לחוות אותו בדרך ייחודית דרך פורמטים, סיפורים ונקודות מבט שונות ורעננות באפליקציה.
באמצעות שותפות ייחודית זו, טיקטוק תציע חשיפה חדשה לטור דה פראנס (1-23 ביולי 2023) ולטור דה פראנס נשים (23-30 ביולי 2023). פלטפורמת התוכן הפופולרית תיתן רחוב גבית משמעותית לטורנירים ותעורר אותם לחיים בקרב קהל רחב יותר של למעלה ממיליארד משתמשים ברחבי העולם – כולל 150 מיליון משתמשים באירופה.

השלבים השונים במסלול יספקו גם הזדמנות ייחודית להציג את יוצרי הטיקטוק המקומיים ואת העושר והמגוון באתרים הספרדיים והצרפתיים ששני האירועים חוצים. טיקטוק תפיץ בעולם את הסיפורים והנופים היפיפיים של האזורים בהם היא עוברת, את ההיסטוריה המגוונת שלהם ואת העושר התרבותי שלהם. בין #Bilbao ועד ל-  #ChampsElysees, כל עצירה תהיה הזדמנות לגילוי בטיקטוק.
בכל יום משתמשי טיקטוק ברחבי העולם ימצאו תוכן חדש בחשבון @LeTourDeFrance הרשמי, כמו גם סרטונים רבים שייווצרו ויפורסמו על ידי הקבוצות, הרוכבים, השותפים, האוהדים והעוקבים, אשר יהיו נגישים דרך דף החיפוש הייעודי - #TourDeFrance.
מרלן מסור, מנהלת תפעול כללי בטיקטוק צרפת, מסרה: "אנו גאים מאוד לשתף פעולה עם הטור דה פראנס 2023. היצירתיות של קהילת טיקטוק תביא נקודת מבט רעננה לתחרות הגברים והנשים, כמו גם נראות יוצאת דופן התואמת את המחויבות והמסירות של הספורטאים הנהדרים האלה".
ג'וליאן גופיל, מנהל מדיה ושותפויות בארגון אמאורי ספורט (A.S.O), הוסיף: "ייחודיות התוכן שטיקטוק מציעה היא התאמה מושלמת לשאיפה של הטור דה פראנס: להפוך את האירוע למוכר בכל מקום, מזמין לכולם ומעודד ספונטניות ויצירתית. התכנים שייווצרו בצידי הדרך יעצימו את התוכן הקיים ויאחדו את הציבור הרחב סביב האירוע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה