עסקי ספורט

אדלסון השלים את עסקת הענק בישראל: כמה אחוזים רכש מהמועדון?

מהפכה בכדורסל הישראלי: מתן אדלסון השלים את רכישת הפועל ירושלים תמורת 10 מיליון דולר עבור 80% מהקבוצה
מערכת ice | 
מתן אדלסון (צילום באדיבות המצולם)
מתן אדלסון, בנה של האישה העשירה ביותר בישראל, מרים אדלסון, ושל שלדון אדלסון ז"ל, השלים היום (חמישי) באופן סופי את הרכישה של קבוצת הכדורסל הפועל ירושלים, כאשר רכש 80% מהמניות של הקבוצה מהבירה תמורת 10 מיליון דולר, כך על פי דיווחים בישראל.
נוסף על כך, אדלסון גם רכש את האחוזים של אייל חומסקי, אחד הבעלים של האדומים, מה שיקנה לו בסופו של דבר שליטה של 90% במועדון הירושלמי, מה שיסיים את דרכו של אייל חומסקי במועדון, אחרי שהיה אחד האנשים המשמעותיים ביותר בו בשנים האחרונות.
כזכור, בזמן הידיעה על הרכישה לפני כשלושה חודשים,  מייקל דייויס, מנכ"ל קבוצת JSM, בעלי מניות הרוב במועדון, מסר: "העסקה הזו היא הישג גדול מאד עבור כל המעורבים, שכן מתן מביא עימו את ההתלהבות, הידע והמשאבים כדי לקחת את מסלול הניצחונות הנוכחי של הפועל ולמנף אותו לגבהים חדשים. העסקה הזו היא ניצחון לקבוצה, לאוהדים שלנו וניצחון גדול לעיר ירושלים".
עוד הוסיף: "השותפים שלי בהפועל, אורי אלון ומשה גרינברג, הסכימו לתרום את כל הכנסותיהם מהמכירה לצדקה, לעמותות וקרנות פילנתרופיות ולמטרות של עיריית ירושלים, לרבות לבניית מרכז חדש לרפואה חישובית ביוזמת האוניברסיטה העברית בבית החולים הדסה. אני מודה לשותף המנהל אייל חומסקי על תרומתו הנלהבת והבלתי נלאית להצלחה הגדולה של הקבוצה".
ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, אמר: "זו בשורה נהדרת עבור ירושלים ועבור הקבוצה. אין מתאים מכך שמשפחת אדלסון, שעשתה כל כך הרבה למען ירושלים והעם היהודי, תתמוך בקבוצה האהובה של ירושלים. אני מתרגש ומצפה לעבוד עם מתן ואמשיך לעזור לקבוצה בכל דרך אפשרית".
מתן אדלסון מסר: "שתי התשוקות הגדולות ביותר שלי בחיים היו תמיד ישראל וכדורסל. אני מצפה לשלב כוחות עם האוהדים, השחקנים, המאמנים והצוות כדי להפוך את הפועל ירושלים לקבוצה הגדולה בישראל ולפנים של הכדורסל הישראלי. גביע המדינה בו זכתה הקבוצה השנה הוא רק ​​ההתחלה, ואין לי ספק שזו תהיה רק אחת מתוך הצלחות רבות בהן תזכה הקבוצה בשנים הקרובות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה