עסקי ספורט

לקראת היורובאסקט, מיכל הרצוג מברכת: "כבוד גדול שזה קורה בארץ"

קראת השתתפות נבחרת ישראל בכדורסל נשים ביורובאסקט 2023, המשתתפות הגיעו לבית הנשיא ופגשו את אשת הנשיא, מיכל הרצוג
מערכת ice | 
נבחרת הכדורסל בבית הנשיא (צילום איציק בלניצקי, איגוד הכדורסל)
לקראת השתתפות נבחרת ישראל בכדורסל נשים ביורובאסקט 2023, המשתתפות הגיעו לבית הנשיא ופגשו את אשת הנשיא, מיכל הרצוג. לצד השחקניות שהגיעו בהובלת הקפטנית, עדן רוטברג, הגיעו גם יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי ויו"ר ועדת הנשים באיגוד הכדורסל, אורנית שוורץ.
הנבחרת תשחק במסגרת הבית באליפות מול בלגיה (15.6), איטליה (16.6) וצ'כיה (18.6). איגוד הכדורסל שמחר על מחירים עממיים ואפשר רכישת כרטיסים בסך 50 שקלים עבור כל אוהד של הנבחרת. כמו כן, ניתנה האופציה לקנות מנוי לשלושת ימי המשחקים הראשונים בהנחה, ואף נפתחה הרכישה של הכרטיסים למשחקים שיתקיימו בארץ לאחר מכן.
אשת נשיא המדינה, מיכל הרצוג, אמרה: "כבוד גדול שמפעל כזה קורה כאן בארץ, כבוד גדול שאתן אלו שמייצגות אותנו. אני באופן אישי מאמינה שספורט הוא משנה חיים. ההתמדה, המאמץ והנחישות, אלו הרבה תכונות שבאות לביטוי בספורט. בספורט קבוצתי העבודה המשותפת למען מטרה אחת, התמיכה הקבוצתית, אלו כלים שאתה לא מקבל בשום מקום אחר. אנחנו מאוד תומכים בקידום ספורט נשים, זה אחד הדגלים שלנו כאן בבית הנשיא. לכן אני מאוד שמחה, גאה ומתרגשת לראות אתכן, כיף גדול שאתן כאן. אני יכולה להעיד שבבית הנשיא יש לכן אוהדים, אוהדת אחת בטוח! תודה רבה לכן ובהצלחה!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה