עסקי ספורט

דיווח: סעודיה תציע למסי 400 מיליון דולר לשנה - כפול מרונאלדו

ממשלת סעודיה מוכנה לעשות הכל כדי להביא את ליאו מסי לשחק בליגה המקומית. השבוע הושעה מסי מקבוצתו פ.ס.ז' לאחר שטס לסעודיה ללא אישור
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
ממשלת ערב הסעודית מציעה את עסקת השכר המשתלמת ביותר בתולדות הכדורגל העולמי כדי לפתות את ליאו מסי לשחק בליגה המקצוענית במדינה. כך דיווח ה"טלגרף".
השיחות עם נציגיו של מסי, בראשות אביו חורחה, מתנהלות כאשר השחקן יהפוך לשחקן חופשי בסוף יוני עם תום חוזהו בפריז סן ז'רמן. לפי ההערכות שווי העסקה עשוי להיות שווה 400 מיליון דולר בשנה (320 מיליון ליש"ט), שיעלה אפילו על 165 מיליון ליש"ט שכריסטיאנו רונאלדו מקבל לשנה שנה כדי לשחק בסעודיה עד קיץ 2025.

התהליך המקובל בסעודיה להחתמת הכישרון הגדול בעולם, כמו שקרה עם רונאלדו בדצמבר, הנו לעסקה במעורבות המדינה עוד לפני שיוחלט על מועדון יעד סופי. ממשלת סעודיה גייסה את מנכ"ל מנצ'סטר סיטי לשעבר, גארי קוק, שהיה אחראי על המועדון עם רכישתו על ידי אבו דאבי ב-2008, לתפקיד דומה בליגת המקצוענים הסעודית. קוק צפוי להיות מעורב בהבאתו של מסי.
כזכור רונאלדו הצטרף לאל-נאסר, כרגע במקום השני בליגה הסעודית אחרי המובילה אל-איתיחאד. היריבות המסורתיות של אל-נאסר הן אל-הילאל, ואם יגיע מסי למועדון הזה, המצליח ביותר במדינה, זה ישחזר את היריבות הבלתי נשכחת בין מסי לרונאלדו מספרד. 
פרויקט מסי בשילוב עם ההשפעה של רונאלדו עד כה בסעודיה - שנחשב להצלחה על ידי השלטונות הסעודיים 0 צפוי להבטיח את מעמדה של המדינה, במסגרת תוכנית החזון 2030 של יורש העצר מחמד בן סלמאן להציב את הספורט בלב תוכנית המודרניזציה של המדינה.
מועדון פריס סן ז'רמן קנס השבוע את מסי בשכר של שבועיים והשעה אותו לאותה תקופה בגלל שנסע לסעודיה ללא רשות.
ההודעה לעיתונות בת 1,000 המילים שנשלחה לתקשורת ביום רביעי כדי ללוות את נסיעתה של משפחת מסי לסעודיה, הדגישה עד כמה חשוב הכדורגלן הגדול בעולם למיתוג מחדש של הממלכה, המועמדת לארח את גמר גביע העולם ב-2030.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה