עסקי ספורט

רוג'ר פדרר משיק קריירה חדשה ומעניינת אחרי הפרישה

אגדת הטניס נכנס לשיתוף פעולה ייחודי ומסקרן במיוחד עם מותג המשקפיים אוליבר פיפלס. הקולקציה תעוצב בשיתוף פעולה בין פדרר למותג ותכלול אלמנטים מעולם הספורט ותנועות הגוף בשילוב חומרים של מתכות, זכוכית, פלסטיק וברזל
מערכת ice | 
פדרר אוליבר פיפלס (צילום אוליבר פיפלס יחצ)
מותג המשקפיים המוביל והאופנתי אוליבר פיפלס, מכריז על שיתוף פעולה ייחודי ומסקרן במיוחד עם הטניסאי רוג׳ר פדרר, מהשחקנים הטובים בכל הזמנים בענף. אמש (שני) השיק פדרר את יריית הפתיחה, כאשר הגיע למאט גאלה בניו-יורק בחליפה ומשקפיים של המותג. הקולקציה תושק באביב 2024. הקולקציה תעוצב בשיתוף פעולה בין פדרר למותג ותכלול אלמנטים מעולם הספורט ותנועות הגוף בשילוב חומרים של מתכות, זכוכית, פלסטיק וברזל.
רוג'ר פדרר הוא טניסאי עבר שווייצרי, הנחשב לאחד הטניסאים הטובים בכל הזמנים, אם לא הטוב שבהם. פדרר דורג במקום הראשון בעולם במשך 237 שבועות ברציפות בין השנים 2004–2008 ובסך הכל דורג במקום הראשון בעולם במשך 310 שבועות.
פדרר זכה ב-20 תוארי גראנד סלאם, שלישי בכל הזמנים אחרי נובאק ג'וקוביץ' ורפאל נדאל שזכו ב-22 תארים ובסך הכל זכה ב-103 תארים בסבב העולמי ליחידים (שני בכל הזמנים) ובשמונה תארים בזוגות. כמו כן, פדרר הוא שיאן כל הזמנים במספר הזכיות בטורניר ווימבלדון לגברים יחידים, עם שמונה זכיות במספר. ב-15 בספטמבר 2022, הודיע פדרר על פרישתו מטניס מקצועני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה