עסקי ספורט

מרוץ הנשים LIFE RUN יתקיים בסימן "אלימות במשפחה זה לא נורמלי"

שנה שביעית ברציפות סופר פארם ועיריית תל אביב-יפו יזניקו את מרוץ הנשים LIFE RUN. השנה המרוץ יתקיים בתחילת חודש מאי בסימן "אלימות במשפחה זה לא נורמלי" על מנת להעלות מודעות לאלימות נגד נשים במשפחה 
מערכת ice | 
מרוץ הנשים LIFE RUN (צילום אביב חופי)
שנה שביעית ברציפות ייצא לפועל מרוץ הנשים LIFE RUN ביוזמת סופר פארם ועיריית תל אביב-יפו. המרוץ יתקיים השנה ב-4 למאי בספורטק בגני יהושוע והנרשמות יוכלו לרוץ במסלול של 4 ק"מ, 8 ק"מ ו-12 ק"מ. השנה המרוץ יתקיים בסימן "אלימות במשפחה זה לא נורמלי".
כמדי שנה המרוץ מופק על ידי חברת כפיים שתציב לאורך המסלולים במות מוסיקה שיעזרו לשמור על קצב במהלך המרוץ. כמו כן, כל רצה תקבל ערכת ריצה שתכלול תיק ממותג, חולצת מרוץ רשמית, מספר חזה עם צ'יפ, חטיף אנרגיה ושלל מוצרים והטבות נוספים. את הערכה יהיה ניתן לאסוף באחד מ-20 הסניפים בהם תתקיים חלוקה.
העלות למשתתפת נעה בין 120-160 שקלים, בהתאם למועד ההרשמה. ללקוחות כרטיס לייף סטייל או כרטיס דיגיתל תינתן 20% הנחה וקבוצות מעל 15 משתתפות יוכלו לקבל הנחה.
רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו מסר: "אני גאה בכך שגם השנה אנו רותמים את מרוץ הנשים לנושא חשוב מעין כמותו- המאבק בתופעת אלימות במשפחה. אנחנו בעיריית תל אביב-יפו מפעילים מרכזים לטיפול באלימות במשפחה, מטפלים בילדים שעדים לאלימות במשפחה, מעודדים נשים לפנות לעזרה ובעיקר משתדלים לחנך חינוך ראוי שימנע אלימות בהמשך. אני מזמין את תושבות העיר ומבקריה לבוא ולקחת חלק במרוץ חשוב זה בשאיפה שילדות ונשים ירגישו בטחון במרחב הציבורי ויהיו מוגנות מפני אלימות במשפחה".
עופר לוי, סמנכ"ל השיווק ומנכ"ל זרוע האונליין של סופר-פארם הוסיף: "מרוץ ה-Life Run חוזר בפעם השביעית ומאפשר לנשים מכל רחבי הארץ, ובכל רמות הכושר לרוץ יחד. גם השנה המרוץ יתקיים תחת המסר של "אלימות במשפחה זה לא נורמלי" במסגרת המאבק באלימות משפחה שמקדמת סופר-פארם בשנתיים האחרונות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה