עסקי ספורט

אוהדי מכבי חיפה באלימות קשה: "עשרות תקפו את הילד שלי, הוא התמוטט"

האלימות בכדורגל הישראלי לא עוצרת: אב ובנו, אוהדי הפועל חיפה, הותקפו על ידי עשרות אוהדי מכבי חיפה שעשו להם מארב מתוכנן בסיום הדרבי: "30 אנשים יצאו משום מקום והתחילו לבעוט בבן שלי, חיבקתי אותו וניסיתי להגן עליו. חטף מכות חזקות עד שבאה שוטרת והם ברחו. אף אחד לא נתפס, הוא התמוטט על הרצפה. עם זעזוע מוח"
מערכת ice |  4
אוהדי מכבי חיפה (צילום מכבי חיפה)
האלימות בכדורגל הישראלי לא עוצרת, אחרי שאתמול (רביעי) לאחר סיומו של הדרבי החיפאי בין מכבי חיפה להפועל חיפה במסגרת שמינית גמר גביע המדינה באצטדיון סמי עופר, בו הירוקים ניצחו 1:5 מהדהד, אוהדי האלופה תקפו בברוטליות את אוהדי הקבוצה היריבה.
מדובר באב ובנו, שניהם כאמור אוהדי הפועל חיפה, שטענו כי אוהדי הירוקים ביצעו מארב מתוכנן ולאחר שיצאו מהמשחק הם תקפו אותם בברוטליות קשה, כאשר בנו פונה לבית החולים.
בראיון ל"ערוץ הספורט" סיפר האב: "צעקתי להם, זה ילד, מה יש לכם? אבל הם לא עצרו. הבן שלי סובל מסחרחורת. ש לו כאבי ראש וחולשה בגוף. הוא בן 16. עם זעזוע מוח. יצאנו 10 דקות לפני הסוף לכיוון היציע המזרחי כדי להימנע מהפקקים, הלכנו לבושים באדום כמובן ופתאום קפצו עלינו כמה אוהדים ירוקים משום מקום. הם התחילו לבעוט בבן שלי, אני חיבקתי אותו וניסיתי להגן עליו. פתאום באו עוד ועוד אוהדים מהצד".
האב המשיך: "בלי להגזים, היו 30 אנשים בערך. הם באו מכל פינה. יצאו לפני הזמן כדי לתקוף אוהדים שלנו. הילד חטף מכות חזקות עד שבאה שוטרת וכולם ברחו. אף אחד לא נתפס, עד שהיא הגיעה הילד התמוטט על הרצפה. הוא ניסה ללכת ונפל שוב על הרצפה. לא היה יכול לעשות שני צעדים ונפל. פינו אותו באמבולנס לרמב"ם. אין לי טעם להגיש תלונה על תקיפה, לא יעשו עם זה כלום. אני מעל 30 שנה במגרשים, הם לא עושים כלום".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בואו נראה את קופמן וברקוביץ ומראיינים את שחר על זה
    משה 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על גודהאר יורדים חופשי, אבל על דון שחר?
    סגור
  • מה המשטרה עושים בדיוק? (ל"ת)
    ייי 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הבבונים של הדון ידועים ביחסם לילדים (ל"ת)
    מוישהמוישה 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אוהדים צדיקים
    חיים 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואתם מתלוננים על המשטרה בנתניה אתם חיות בית סוהר מקומכם איפה ההנהלה זל מכבי חיפה????
    סגור