עסקי ספורט

מראדונה ידע לפני כולם? הנבואה המטורפת של דייגו נחשפת

לאורך כל המונדיאל, העם הארגנטינאי חיפש סימנים לזכייתה של הנבחרת הלאומית בתואר הנחשק ורבים מהם היו קשורים לאליפות העולם האחרונה שבה הם זכו ב-1986
מערכת ice | 
דייגו מראדונה (צילום פייסבוק: מראדונה)
ארגנטינאים הם עם מאמין. האוהדים המרגשים של האומה הדרום אמריקאית, נתנו את הטון בכל אצטדיון בו שיחקה הנבחרת שלהם במונדיאל וריגשו את כל העולם עם התשוקה שלהם למשחק ולקבוצה שלהם. כמו כן, כמו בכל מונדיאל מאז הזכייה האחרונה של הארגנטינאים ב-1986, גם לאורך הטורניר בקטאר - אוהדי הנבחרת תכלת - לבן חיפשו בנרות כל סימן לכך שיניפו שוב את גביע העולם ואף נוצר האשטאג מיוחד לתופעה ברשת ElijoCreer# ("אני בוחר להאמין"), שצורף לכל עדות חדשה לכך שמסי הולך להוביל את הנבחרת לתהילה.
הסימן הראשון קשור ללא אחר מאשר דייגו ארמנדו מראדונה. חדי העין, זיהו שבתמונה המפורסמת מ-1986, בה דייגו מונף על הכתפיים בזמן שהוא מחזיק את הגביע, היד השנייה שלו מצביעה על אחד מהדגלים שנתלו מכורת הגג של האצטדיון ושל מי היה הדגל הזה? ניחשתם נכון - קטאר. הקשר הנוסף של מראדונה לזכייה הנוכחית, נמצא בראיון שהוא העניק בשנת 2004 לטלוויזיה המקומית. בתצלום מסך שהפך לויראלי, נראה דייגו יושב על כורסת המרואיינים, כאשר מאחוריו מופיע התאריך 18.12 - התאריך שבו שוחק הגמר של המונדיאל בקטאר, כאשר הכתובית שהופיעה בתחתית המסך אמרה "המתנה שלנו לסוף השנה".
צירופי מקרים נוספים כללו תאריך לידה זהה של שופטי הגמר ב-86 ובמונדיאל הזה, מספר החולצה של השוער מרטינז, שלא היה 1, כמו שנהוג אצל השוערים וזו הייתה הפעם השלישית שזה קרה, כאשר בפעמיים הקודמות - ארגנטינה זכתה בטורניר, הסרט "אהבה בשחקים", שיצא ב-86 והחידוש ללהיט בכיכובו של טום קרוז יצא בדיוק השנה ואלו רק חלק מהסימנים שגרמו לעם הארגנטינאי לבחור להאמין. בסוף זה השתלם להם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה