עסקי ספורט

בשקעה של 150 מיליון שקל: אצטדיון חדש יוקם בנצרת

עיריית נצרת עתידה להקים בשנת 2023 אצטדיון חדש שיכיל 9,000 אוהדים בהשקעה של 150 מיליון שקל ועם טכנולוגיות מתקדמות
מערכת ice |  1
אצטדיון גרין נצרת (צילום ויקיפדיה)
בשנים האחרונות נדמה כי אחד הפרויקטים המבוקשים ביותר בכל עיר במדינה הוא הקמת אצטדיון חדש. לאחר שאשדוד הודיע על הקמת אצטדיון ענק, גם עיריית נצרת בראשית עלי סלאם פועלת בימים אלו על מנת לארגן את המימון הדרוש להקמת האצטדיון הגדול ביותר בארץ, השייך לקבוצה מהקהילה הערבית
על פי אתר ספורט 5, מדובר באצטדיון שיוקם בהשקעה של 150 מיליון שקל ויכלול תחילה 3,000 מקומות לצפייה, לאחר מכן 6,000 ולבסוף 9,000. במידה והכול ילך חלק הבנייה תחל כבר בשנת 2023 במתחם הר הקפיצה ואף יכלול גם שיוכל לכסות את המגרש בזמן הגשם.
האצטדיון הוא יוזמה של ראש העיר סלאם והתכניות מטעם מהנדס העיר, אחמד ג'אברין, כבר הועברו לגורמים הרלוונטיים לאישור בממשלה. בעת זו ישנם מספר אנשי עסקים שמעוניינים לסייע בהליך גיוס הכספים, שהיקפו הנותר עומד על 30 מיליון שקל. 
כאמור עיריית נצרת היא לא היחידה שמתכננת להקים מרכז ספורט עצום שכזה בעירה. לאחרונה עיריית אשדוד כבר בחרה את חברת הקבלן שתקים את האצטדיון, בו מושקעים מעל ל-310 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכדורגלן הערבי והמגזר הם הסיכוי שלנו להגיע למונדיאל.
    מירית נוי 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנוער האיכותי היהודי לא מגיע לכדורגל, יש סדרי עדיפות צבא משמעותי , כדורסל ועוד. לעומת זאת במגזר כל המוכשרים לספורט זורמים לכדורגל עקב אפשריות בשוק החופשי.
    סגור