עסקי ספורט

מפתיע: מדוע הברזילאים מאושרים מפציעתו של ניימאר?

הכוכב הברזילי נפצע במהלך משחק הבכורה של נבחרת ברזיל בקטאר, בעוד שלחק ניכר מאוהדי הנבחרת התאכזבו עמוקות, אצל חלק מהברזילאים נראתה דווקא שמחה לאיד
מערכת ice | 
ניימאר (צילום אינסטגרם/ ניימאר)
ניימאר ג'וניור נחשב לכוכב הגדול של נבחרת ברזיל בשנים האחרונות, יש הטוענים שניימאר אף נחשב לאחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה המפוארת של ברזיל. במסגרת המחזור הראשון של מונדיאל 2022 ניימאר נפצע בקרסולו ועורר בהלה בקרב אוהדים רבים של הנבחרת, אך לא אצל כולם.
ברשתות החברתיות התעורר גל של אוהדי ברזיל רבים שהביעו את שמחתם מפציעתו של ניימאר, הסיבה לכך היא תמיכתו המוצהרת של ניימאר בנשיא ברזיל היוצא ז'איר בולסונרו. בנוסף, עלו שוב גם הקולות שעולים וחוזרים מידי פעם, שהזכירו את העובדה שהוא עדיין לא זכה עם ברזיל באף תואר, על היותו נהנתן ועוד ביקורות שספג במהלך הקריירה.
ניימאר לא נותר חייב וענה לביקורות בנוגע לתמיכתו בבולסונרו בסרטון טיקטוק שפרסם בסוף חודש ספטמבר: "הם מדברים על דמוקרטיה והרבה דברים, אבל כשלמישהו יש דעה שונה משלהם הם תוקפים אותו והם עוד מדברים על דמוקרטיה". עם זאת, הפעם היו אלה חבריו לנבחרת ראפיניה ורישרליסון וכוכב העבר האגדי, רונאלדו, שיצאו להגנתו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה