עסקי ספורט

ליאו מסי מציג: זו הפייבוריטית שלי לזכייה במונדיאל

ליאו מסי מפתיע: בריאיון שקיים ונשאל בנוגע לפייבוריטית לזכייה הצביע על צרפת כפייבוריטית ומיד אחריה ברזיל. דווקא את נבחרת ארגנטינה השאיר בצד
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום טוויטר)
ביום שלישי הקרוב יעלה על כר הדשא ליאו מסי למונדיאל האחרון שלו בקריירה ויחל את המסע לעבר הגביע הנכסף במשחק בבית המוקדם מול ערב הסעודית. מסי, לו זו ההזדמנות האחרונה להשיג את התואר הגדול היחיד בו לא הצליח לזכות, נשאל בריאיון מי הפייבוריטית, הפתיעה והצביע על האלופה המכהנת, צרפת. 
"אני חושב שלצרפת, למרות שיש לה הרבה שחקנים פצועים, יש סיכוי גבוה לזכות במונדיאל בגלל שזו אותה חבורת שחקנים ומאמן שרצה כבר הרבה זמן", סימן מסי את הפייבוריטית שלו בריאיון. נבחרת נוספת שתפסה את עינו, היא הפייבוריטית על פי רוב סוכנויות ההימורים – ברזיל. "לברזיל גם כן יש חבורת כוכבים אדירה והמון כישרון בסגל. יש להם את ניימאר וקשה מאוד לנצח אותם", הסביר.

יש לציין כי ארגנטינה ממוקמת במקום השני מבחינת סיכויה לזכות בגביע העולמי, מיד אחרי ברזיל, על פי רוב סוכנויות ההימורים. מסי, באם ישחק בכל משחקי הטורניר, יגיע ל-1000 משחקים בקריירה בחצי הגמר וזאת אחרי ששיחק אתמול (רביעי) במשחק ידידות כנגד איחוד האמירויות שהיווה את משחקו ה-994.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה