עסקי ספורט

תן ביס תשתף פעולה עם אופ"א ותיתן חסות לליגת האלופות

חברת המשלוחים תן ביס חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם אופ"א, ותיתן חסות למשחקי ליגת האלופות זו השנה השנייה
מערכת ice |  1
עובדי תן ביס (צילום צילום יח"צ תן ביס)
ברת המשלוחים תן ביס חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם אופ"א ותיתן חסות למשחקי ליגת האלופות זו השנה השנייה. ההסכם שיימשך לעוד 2 עונות נוספות, נחתם באמצעות חברת האם ההולנדית של תן ביס, Just Eat Takeaway כחלק משיתוף פעולה רחב בין ענקית המשלוחים ההולנדית לאופ"א שתספק חסויות ל-12 מפעלים שונים ביניהם ליגת האלופות לגברים ולנשים, הליגה האירופית של אופ"א, משחקי היורו לגברים ולנשים וכן משחקי נוער וקט רגל.
ההסכם צפוי לספק לתן ביס חשיפה רחבה על לוחות הלד המציגים את תוצאות המשחקים, ברקע הראיונות עם אמצעי התקשורת ובחסויות לשידורי המשחקים בנוסף להזדמנויות בלעדיות לפעילויות של המותג באתרי המשחקים. כמו כן תחלק תן ביס כרטיסים לאוהדים עבור משחקים בארץ.
"בכל העולם, וגם בישראל, אוהבים לשלב צפייה בכדורגל יחד עם אוכל טעים ולכן זה היה טבעי שניקח חלק בחגיגת הספורט הנהדרת הזו", אמר תומר פפר, מנכ"ל תן ביס. "אנחנו תומכים גם במשחקי הנשים בכדורגל של אופ"א בתקווה לראות יותר ויותר נשים בענף וליצור יותר חיבור בקרב הקהל הישראלי ובכלל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חוסר הבנה מוחלט ושלם. חברת האם Just Eat Take?away?.com
    הכתב מבין אנגלית ? 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Just Eat Take?away?.com חברת האם של תן ביס חתמה על ההסכם . חברת האם עד לפני כשנתיים נסחרה לפי שווי של 23 מיליארד דולר והיום שווה 3.5 מיליארד דולר. תן ביס שווה היום כ 100 מיליון דולר . אין לה קשר להסכם של החברה האם להוציא הלוגו .
    סגור