עסקי ספורט

דני אבדיה חוטף מפיני גרשון: "עוד לא עשה כלום"

פיני גרשון התארח בפודקאסט 'פיני וצנצי' מבית All•in הבית של הפודקסטים - וירה לכל הכיוונים. גם הכוכב הגדול של הכדורסל הישראלי חטף ובגדול
מערכת ice | 
דני אבדיה (צילום NBA)
דני אבדיה נמצא בפתיחת עונתו השלישית ב-NBA אחרי שנבחר כזכור בדראפט 2020 של הליגה הטובה בעולם במקום ה-9 על ידי וושינגטון וויזארדס והפך בכך לישראלי השלישי ב-NBA אחרי עומרי כספי וגל מקל וכמו כן, לראשון שנבחר בטופ 10 בדראפט. עם זאת, עושה רושם שהתפוקה של אבדיה בשתי עונותיו הראשונות לא מרשימה את אחד מגדולי מאמני הכדורסל של ישראל בכל הזמנים, פיני גרשון.
"אני חושב שהתקשורת עשתה מסיפור דני אבדיה יותר מדי, עם הרעש סביבו. חוץ מזה שדני אבדיה נבחר בדראפט, הוא עוד לא עשה כלום. בינתיים חובת ההוכחה היא עליו - לדבר שהוא יהיה כזה או אחר, זה לא עובר - הוא צריך להוכיח את עצמו במעשים. אני אמרתי שנקודת ההתחלה של דני היא טובה יותר משל כספי, אבל יש פה דברים גם מעבר לזה כדי להצליח", כך אמר פיני בפודקאסט "פיני וצנצי" ב-ALL.IN, אותו הוא עושה עם נדב צנציפר.
"כוכב כדורסל זה מישהו שהוכיח את עצמו. כוכב זה מישהו שמשחק 25 דקות למשחק ב-NBA, שהביא 10 אליפויות במדינה, שניצח בצ'כיה במשחק קובע. אין מה להתווכח על היכולות של דני, אבל בינתיים שייתן כבוד לגל מקל, שייתן כבוד לגיא פניני - גם כשחקנים וגם בני אדם, ומשם שיתקדמו. דני חשב שרק ים יכול להפוך אותו ליותר טוב, אבל זה לא נכון", כך אמר המאמן האגדי.
כידוע, אבדיה פתח את העונה בצורה לא נעימה כאשר נפצע כבר במשחק הפתיחה מול אינדיאנה, בו שיחק 8 דקות בלבד עד פציעתו וסיפק 4 נקודות. לאחר מכן התברר שאבדיה סובל מנקע בקרסול והסמול פורוורד הישראלי הרגיע ואמר: "הפציעה לא רצינית, הייתי מוכן לחזור לשחק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה