עסקי ספורט

המונדיאל מחרים אוהדים? אלפי אוהדים לא יורשו להכנס

כ-1,300 אוהדים מהאי הבריטי קיבלו צווי איסור להגעה לקטאר, כאשר ההיסטוריה שלהם רוויה באירועים אלימים ולכן לא יוכלו להכנס למשחקים שייחלו ב-20 בנובמבר
מערכת ice | 
טיסה למונדיאל בקטאר (צילום pexels, unsplash)
יותר מ-1,300 אוהדים מאנגליה ומוויילס קיבלו צווי איסור המודיעים להם כי לא יורשו לנסוע לקטאר ולצפות במונדיאל שישודר במהלך השנה, כך מסר בהודעה רשמית משרד הפנים של בריטניה.
הצעדים החדשים, שנכנסים לתוקף מיום שישי, מונעים מתומכים עם היסטוריה של אלימות הקשורה לכדורגל להגיע לאירוע הראווה של הספורט, שייפתח ב-20 בנובמבר וימשך עד ה-18 בדצמבר.

"לא ניתן להתנהגות של מיעוט מפירי חוק להכתים את מה שיהיה טורניר מרגש", אמרה שרת הפנים סואלה ברוורמן. העונה שעברה הייתה הוכחה חיה לעלייה חדה בפלישות למגרשים והתפרעויות קהל ברחבי הכדורגל האנגלי, כאשר הפרמיירליג הציגה אמצעי בטיחות משופרים כדי לשלוט בהתנהגות לא נכונה לקראת הקמפיין החדש.
משרד הפנים הזהיר כי אוהדים שיזניחו את הכללים עלולים לספוג שישה חודשי מאסר וקנס בלתי מוגבל. כל אדם ש"גרם בעבר לצרות ונראה כי יעשה זאת שוב" ייאסר גם הוא לנסוע. "אלימות, התעללות ואי סדר לא נסבלים כאן, וההתנהגות הפושעת הזו לא תסבול במונדיאל ולכן אנחנו נוקטים בגישה נחרצת זו", הוסיף ברוורמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה