עסקי ספורט

פרשת הסטירה: זה עונשו של מאמן הנבחרת הצעירה

בשבוע הבא יקבע עונשו של מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון. המאמן ייפגש עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון בה יקבע עונשו. פיטורים לא על הפרק והעונש לא צפוי להיות חמור
מערכת ice | 
גיא לוזון וזיו מורגן (צילום צילום מסך מתוך ערוץ הספורט)
גיא לוזון לא יעמוד לוועדת משמעת. בהתאחדות התקבלה ההחלטה כי לא יעמידו לדין את מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון, ובמקום זה יסתפקו בשיחה מול יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון. הזימון לפגישה, שתיערך בשבוע הבא, מגיע בעקבות האירועים במהלך ואחרי המשחק של הנבחרת הצעירה מול אירלנד בפלייאוף העלייה לאליפות אירופה עד גיל 21.
כזכור, במהלך המשחק סטר לוזון לשחקן הנבחרת זיו מורגן, הקטין את האירוע בריאיון לאחר המשחק ואף הוסיף ואמר "סידרתי להם סוף שבוע בבוקרשט עם אליבי". דווקא אמירותיו של לוזון קיבלו הד יותר גדול במשרדי ההתאחדות מאשר הסטירה למורגן.

המאמן לא יעמוד לדין בוועדת המשמעת וזאת על מנת שלא יושת עליו קנס, אך כן ינסו למצוא אלטרנטיבה אחרת. מעמדו של המאמן נשאר איתן ומצפים ממנו להתנצלות פומבית. ככל הנראה ינסו להגיע איתו להסדר בו הוא יתרום כסף ועונש חינוכי אותו ירצה לוזון. ברור כי במקרה בו ההתנהגות תחזור על עצמה הענישה כבר תהיה חמורה יותר והדחה מהתפקיד תהיה בלתי נמנעת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה