עסקי ספורט

איילת שקד הכריעה: כוכב מכבי חיפה יקבל אזרחות ישראלית

שרת הפנים איילת שקד, הודיעה כי עלי מוחמד, קשרה של מכבי חיפה, יקבל מעמד של תושב ארעי: "מסב הרבה מאוד גאווה לקבוצה ולמדינת ישראל ולכן הנחתי את רשות האוכלוסין וההגירה לתת לו מעמד של תושבות בכפוף להצגת המסמכים הנדרשים. סומכת עלייך ועל מכבי חיפה שתייצגו את מדינת ישראל בכבוד"
רעי שני | 
איילת שקד (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
מכבי חיפה עשתה מסע אדיר במוקדמות ליגת האלופות כאשר העפילה השבוע לשלב הבתים של ליגת האלופות כשניצחה 4:5 בסיכום שני המשחקים את הכוכב האדום בלגרד אחרי 2:2 במשחק החוץ.
אחד הכוכבים הגדולים ביותר של הירוקים בקמפיין הזה הוא הקשר עלי מוחמד מניג'ר, שנמצא בישראל משנת 2015 ועבר בין היתר במכבי נתניה ובבית"ר ירושלים. היום (חמישי) שרת הפנים איילת שקד, הודיעה סופית כי מוחמד יקבל מעמד של תושב ארעי, ובכך הירוקים יוכלו לרשום שישה זרים ולצרף שחקן זר נוסף שלא היה בתכנון לקראת הדבר האמיתי - שלב הבתים של ליגת האלופות.

איילת שקד כתבה: "אוהדי מכבי חיפה היקרים, הפוסט הזה בשבילכם בחודשים האחרונים קיבלתי אינספור פניות מאוהדי הקבוצה מכל רחבי הארץ להסדיר את מעמדו של עלי מוחמד. עלי הוא שחקן מצטיין שמסב הרבה מאוד גאווה לקבוצה ולמדינת ישראל ולכן הנחתי את רשות האוכלוסין וההגירה לתת לו מעמד של תושבות בכפוף להצגת המסמכים הנדרשים. עלי, אחרי העלייה המרגשת לליגת האלופות אני סומכת עלייך ועל מכבי חיפה שתייצגו את מדינת ישראל בכבוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה