עסקי ספורט

כך יזכו חובבי הספורט לאלפי משחקים בשידור חי

פיקסלוט תשדר מאות משחקים בחודש ואלפי משחקים בשנה בשידור ישיר לאוהדי הספורט באוסטריה. החברה חתמה על הסכם עם "מוראווה דיגיטל" לכיסוי כל ענפי הספורט, בכל הרמות, מהספורט האיזורי ועד הבונדסליגה, כולל שידור ספורט נשים בהיקף מלא
מערכת ice | 
שידורי ספורט בספרד (צילום pexels)
פיקסלוט, המובילה העולמית במתן פתרונות מבוססי בינה מלאכותית לניתוח והפקת שידורי ספורט, חברה לשיתוף פעולה עם 'מוראווה דיגיטל', חברת הבת של ענקית ההוצאה לאור האוסטרית 'מוראווה', כדי לספק תוכן ספורט איכותי ממגוון הקבוצות והליגות שלא זכו לכיסוי עד כה.
במהלך עונת 2022, 'מוראווה דיגיטל' תתחיל להטמיע את מערכות פיקסלוט במטרה לחבר בין מאות מתחמי ספורט ברחבי אוסטריה. תכנית הפצת התוכן תכלול סיקור חי של משחקי ליגות משנה, ניתוחי וידאו והעברה בשידור חי של בונדסליגה 1 ו-2 בכדורגל, ליגת הבונדסליגה הבכירה לנשים, שתי ליגות הכדוריד הבכירות, הליגות השלישית והרביעית בכדורגל וליגת ההוקי הקרח האיזורית. התוכן יהיה זמין לצפייה בשיטת on-demand (לפי דרישה) תמורת חבילת מנוי באתר www.fans.at.
הפלטפורמה הטכנולוגית הרב-תכליתית של פיקסלוט מאפשרת כיסוי וניתוח אירועי ספורט, עם מגוון פתרונות הן בצד המדיה והן בצד המקצועי. פיקסלוט מאפשרת שידור במחיר שכל ארגון ספורט יכול להרשות לעצמו בכל התנאים: פנים וחוץ, ואפילו בתנאי תאורה מינימליים ורוחב פס נמוך.
"האיכות והזמינות שמערכות פיקסלוט מספקות משנות את כללי המשחק", אמר האנס ראנגר, ה-CTO של 'מוראווה דיגיטל'. "אנחנו ממש מתרגשים להביא דמוקרטיזציה אמיתית לספורט האוסטרי. תהליך ההפקה האוטומטי, המתבסס על בינה מלאכותית, יאפשר לנו לספק כמויות גדולות של תוכן ספורט בשידור חי לאוהדי הספורט ברחבי המדינה".
"שיתוף הפעולה בין פיקסלוט ומוראווה דיגיטל הוא בהחלט משנה מציאות לחלוטין מבחינתנו. כשדר ספורט, זמן ההשהיה הקצר של 5 שניות בלבד הוא מהפכה אמיתית", הוסיף מרקו קורנליוס, מנהל krone.tv Sport. "האפשרות להזרים את השידור גם בקצב העלאה נמוך עוזרת למועדונים שיש להם קישוריות מוגבלת לאינטרנט, וזה מאוד מרגש עבור האוהדים והקבוצות מכל הרמות והליגות – גברים, נשים ונוער". 
"המשימה שלנו מזה זמן רב היא לספק לאוהדי הספורט תוכן מהקבוצות האהובות עליהם. זו הסיבה שבשבילה יצרנו פלטפורמה מודולרית שיכולה לשרת מספר מודלים עסקיים", אמר אלון ורבר, מנכ"ל פיקסלוט. "כיום ניתן לשדר את כל הליגות בצורה חסכונית וגם להרוויח מהשידורים בקלות. לאוהדים תהיה גישה הרבה יותר רחבה לקבוצות שלהם, בזמן שהליגות ובעלי הזכויות יוכלו לממש אפיקים חדשים לגדילה".

הפיתרון האוטומטי של פיקסלוט, המבוסס על בינה מלאכותית, מחולל מהפכה בדרך שבה קבוצות משחקות, מאמנות ומשתפות את משחקיהן עם המשפחות, החברים והאוהדים. על ידי מתן האפשרות לקבוצות לצלם בקלות את המשחקים שלהן, להעביר אותם בשידור חי או לפי דרישה ולהרוויח באמצעות פרסומות וחבילות מנוי, כל קבוצה יכולה להרשות לעצמה לשדר את המשחקים שלה.    
פיקסלוט היא חברת הפקות הספורט הגדולה בעולם המשדרת אלפי משחקים ביום מרחבי העולם בעזרת בינה מלאכותית וללא צוות במגרש. החברה מספקת פתרונות להפקה אוטומטית של שידורי ספורט ומעניקה אלטרנטיבות ברות-השגה לשידורי הווידאו המסורתיים, לאירועי ספורט.  החברה שנוסדה ב- 2013, מספקת מערכות צילום המוצבות במגרש ובעזרת אלגוריתמים של בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת מספקות לצופים באופן אוטומטי חוויית צפייה הכוללת שידור חי, תקצירים אוטומטיים, פרשנות מרחוק/מקומית, לוח תוצאות, סטטיסטיקות מתקדמות, גרפיקה מקצועית ופרסומות. כל זאת באיכות HD  וללא מפעילים אנושיים במגרש או באולפן.
עד כה הושקעו בחברה מעל ל-60 מיליון דולר, בין היתר בידי קרן Firstime מקבוצת TheTime, קרן שמרוק קפיטל, ענקית מנועי החיפוש הסינית באידו, Asahi Broadcasting Company ועוד משקיעים. החברה מעסיקה כ- 200 עובדים בישראל וברחבי העולם, כאשר מטה החברה ממוקם בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה