עסקי ספורט

בן גביר התערב לטובת בית"ר ירושלים: משטרת ישראל התקפלה

בית"ר ירושלים אמורה לארח בראשון את מ.ס אשדוד, אך בגלל ההופעה של עדן בן זקן באצטדיון טדי, הדשא שם ניזוק ולא ניתן נכון היה לארח שם את המשחק. משטרת ישראל לא אישרה לקבוצה להעביר את המשחק לאצטדיון טדי, אך בעקבות התערבות של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, המשטרה התקפלה ואישרה את קיום המשחק שם
מערכת ice |  3
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
דרמה גדולה מתרחשת היום (חמישי) בליגת העל בכדורגל רגע לפני מחזור הפתיחה של עונת 2024/25: ביום ראשון הקרוב, ה-25.8, בית"ר ירושלים אמורה לפתוח את משחקיה ולארח את קבוצת מ.ס אשדוד באצטדיון טדי שבירושלים. אך האם המשחק לא יתקיים כמתוכנן, זאת על אף שכמעט 20 אלף אוהדים כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון?
על פי דיווח ב"וואלה", בעקבות הופעה שהתקיימה בשבוע שעבר של עדן בן זקן בטדי, הדשא ניזוק ולא ניתן יהיה לקיים בו את המשחק הראשון של העונה בין בית"ר לאשדוד. כעת, הנהלת האצטדיון מנסה להכשיר את טדי לאירוח המשחק הראשון של העונה.
נבדקה האפשרות גם שבית"ר תעבור ותארח באצטדיון בלומפילד, אך משטרת ישראל לא אישרה זאת. אבל, מי שנחלץ לעזרתה של בית"ר ירושלים הוא לא אחר מאשר השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ועל אף שהמשטרה לא אישרה תחילה את המעבר של הקבוצה מהבירה לבלומפילד, בסופו של דבר נודע כי בזכות ההתערבות של בן גביר, בית"ר אכן תארח את המשחק בבלומפילד, על אף שהמשטרה התנגדה לכך תחילה.
וכעת נשאלת השאלה הגדולה: האם השר לביטחון לאומי, שאחראי על המשטרה שהכתה לאחרונה באכזריות אוהדי הפועל תל אביב בדרבי, וממש לא בפעם הראשונה מאז הוא מכהן כשר, ודאגה לסגור את אולם הדרייב אין שמארח כבר מספר שנים את משחקי הבית של האדומים רגע לפני פתיחת העונה ולא לתת לו אישור לארח משחקים, היה מתערב באותה מידה אם היה מדובר באדומים מתל אביב? תחשבו לבד.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כתבה מבולבלת
    גד 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא ברור מהכתבה - טדי או בלומפילד ? "משטרת ישראל לא אישרה לקבוצה להעביר את המשחק לאיצטדיון ???"
    סגור
  • 2.
    כתבה פח
    ישראל 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתב פח זבל תאכלו את הלב
    סגור
  • 1.
    5-0
    מוטי 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק בגלל המעורבות של בן גביר הפשיסט, אני מאחל לבית"ר ירושלים הפסד 5-0. (ודווקא קיוויתי שסוף סוף הקבוצה תצליח)
    סגור