עסקי ספורט

דלק מוטורס תומכת בספורטאי הישראלי: "דוגמא ומופת למצוינות"

גיא ששון הוא שחקן פראלימפי העתיד להשתתף בתחרויות הקרובות בפריז. מנכ"ל החברה, יבואנית BMW בארץ, שחר שמש סיפר כי הזכייה האחרונה של ששון ריגשה אותם מאוד וכי הם "גאים לתמוך בו". הספורטאי נפצע בתאונת סקי ב-2015, מאז הכיר את הטניס והתאהב בו 
מערכת ice | 
גיא ששון (צילום יח"צ)
חברת דלק מוטורס הודיעה היום (ראשון) כי תעניק את חסותה לספורטאי הפראלימפי גיא ששון, שזכה לאחרונה בטורניר הרולאן-גרוס היוקרתי. ששון מדורג במקום השלישי בעולם, הוא הבטיח את מקומו באולימפיאדה הקרובה בפריז שתפתח ב-28 באוגוסט. ששון זכה גם באליפות אוסטרליה הפתוחה והוא מועמד מוביל לזכייה באליפות ווימבלדון העתידה להתרחש בחודש יולי. 
ששון הוא הישראלי הראשון שזכה בגראנד סלאם בקטגוריית הנכות הגבוהה ביותר - הקוואד. דלק מוטורס היא יבואנית BMW בישראל. חברת BMW העולמית נחשבת לאחת התומכות הגדולות ביותר בתחום הטניס. "גיא הוא דוגמא ומופת למצוינות", מסר בהודעה לתקשורת מנכ"ל דלק מוטרוס שחר שמש, "הזכייה ההיסטורית שלו ריגשה אותנו מאוד ואנחנו גאים לתמוך בו". 
גם גיא ששון הגיב להודעה המשמחת ואמר: "אין שמח ממני על השותפות עם מותג מוביל כמו BMW", מסר. "התמיכה של דלק מוטורס היא הוכחה לכך שהערכים של חינוך לספורט בכלל ולספורטאים עם מוגבלות בפרט, חשובים לה". גיא ששון נפצע בתאונת סקי בשנת 2015 ובמהלך תהליך השיקום הכיר את ענף הטניס והתאהב בו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה