עסקי ספורט

אבל בקבוצה מליגת העל: האיש שליווה את המועדון הלך לעולמו

גיל בלט, מנכ״ל החברה לתרבות ופנאי בעיריית נס ציונה, הלך לעולמו. על פי אנשי הקבוצה, בלט היה שותף אמיתי של המועדון, "היה איתנו בכל צעד בשנים האחרונות - ותרם רבות לפיתוח הכדורסל, הספורט והתרבות בכלל בעיר"
מערכת ice | 
כדורסל (צילום shutterstock)
הלם בכדורסל הישראלי ובמיוחד במועדון הכדורסל עירוני ״חי מוטורס״ נס ציונה, שאבל עם לכתו בטרם עת של גיל בלט, מנכ״ל החברה לתרבות ופנאי בעיריית נס ציונה. יו"ר עירוני נפרד מגיל במילים נרגשות.
על פי הפרסום בנס ציונה.נט, גיל יובא למנוחות היום, ראשון 05/05/2024 בשעה 14:00 בבית העלמין נס ציונה. המשפחה יושבת שבעה ברחוב הגלים 9 נס ציונה. יניב מזרחי, ספד כאמור במילים חמות לגיל בלט.
 
על פי אנשי הקבוצה, בלט היה שותף אמיתי של המועדון, "היה איתנו בכל צעד בשנים האחרונות - ותרם רבות לפיתוח הכדורסל, הספורט והתרבות בכלל בעיר. אחד מחזונותיו לעתיד הספורט בעיר היה הקמת הארנה החדשה. אנו משתתפים בצער המשפחה, אשתו סיגל, ובנו יניר ששיחק שנים רבות במחלקת הנוער".
יו״ר המועדון יניב מזרחי מסר: ״גיל היה שותף לדרך בכל רמ״ח איבריו, שאהב ונשם את המועדון והפעילות שלו - מקבוצות הגן ועד הבוגרים. הוא נפטר הרבה לפני הזמן, ולכתו היא אבידה גדולה למועדון ולעיר. הוא יחסר לכולנו ולי אישית כחבר״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה