שיווק ופרסום

קבצת הכדורסל הישראלית בקמפיין ענק: "הישגים שאף אחד לא העז לחלום עליהם"

קבוצת הכדורסל של מכבי עירוני רמת גן יצאה בקמפיין פרסומי הכולל שילוט רחב היקף, ברחבי העיר בתחנות אוטובוסים ומכוונים בפריסה של כ-50 שלטים. המטרה: להגביר מודעות, לייצר אהדה וזהות עם הקבוצה ולקדם את מכירת המנויים למשחקי הבית העליון והפליי אוף. יו"ר הקבוצה חן שניידרמן: "מצפים לראות קהל רב חדש, בעיקר משפחות, בא לתמוך בנו ולעודד"
מערכת ice | 
כדורסל (צילום freepik)
קבוצת הכדורסל של מכבי עירוני רמת גן יצאה בקמפיין פרסומי הכולל שילוט רחב היקף, ברחבי העיר בתחנות אוטובוסים ומכוונים בפריסה של כ-50 שלטים בהם מופיעים מאמן הקבוצה שמוליק ברנר, הקפטן אדם אריאל וחבריו לקבוצה: איתי מושקוביץ, קנדל מקולום, ג'ורדן כהן ואייזיאה מיילס.
הקמפיין נועד להגביר מודעות, לייצר אהדה וזהות עם הקבוצה ולקדם את מכירת המנויים למשחקי הבית העליון והפליי אוף של הקבוצה במחיר מבצע החל מ-305 שקל הכוללים את משחקי הבית במסגרת משחקי הבית העליון וסדרות הפלייאוף בהמשך, מול הגדולות של הכדורסל הישראלי. מכבי עירוני רמת גן שחזרה לליגת העל אחרי 13 שנים בליגות השונות, בונה דור חדש וצעיר של אוהדים, שאינו מכיר את ההיסטוריה המפוארת של המועדון בליגת העל ומתחיל להתחבר לקבוצה ולמיוחדות שלה.

(צילום: באדיבות מכבי עירוני רמת גן)
פעילות שיווקית מהסוג הזה מקובלת בעולם, בקרב מועדוני כדורגל וכדורסל, מתוך מגמה לשימור והעלאת המודעות, שימור הקהל והקהילה העסקית התומכת. דברים טובים קורים במכבי עירוני רמת גן של 2024 בהיבט הניהולי ובהיבט המקצועי שבא לידי ביטוי בהצלחה על הפארקט. הקבוצה השתלבה בצמרת ליגת העל והבטיחה את מקומה באירופה כבר בעונה הראשונה בליגת העל.
 
חן שניידרמן, יו"ר מכבי עירוני רמת גן אמר: "כל מי שהיה העונה באולם זיסמן ברמת גן ראה קבוצה מאומנת היטב, שנלחמת על הפרקט ללא פשרות, תמיד ביחד ומשיגה את ההישגים שאף אחד מאיתנו לא העז לחלום עליהם. לקהל חלק משמעותי בהצלחת הקבוצה ואנו מצפים לראות קהל רב חדש, בעיקר משפחות, בא לתמוך בנו ולעודד את קבוצת הספורט הבכירה בעיר רמת גן"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה