שיווק ופרסום

קמפיין נגד פשעי האלימות המינית ב-7 באוקטובר: "לא שותקות, אנו איתכן"

על רקע דו"ח האו"ם שהכיר בפגיעות המיניות הקשות שביצעו מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר, עשרות נשים יהודיות מרחבי העולם בקריאה עולמית ביום האישה הבינלאומי: "אנחנו מאמינות לכן". יו"ר אמונה יפעת סלע: "מבקשות לזעוק יחד את זעקתן של אחיותינו, לא ננוח ולא נשקוט"
מערכת ice | 
null (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
בסרטון מיוחד שהפיקה תנועת "אמונה" לוקחות חלק נשים מארה"ב, קנדה, אוסטרליה, שוויץ ועוד. נשים יהודיות מרחבי העולם התאגדו לזעוק ולהשמיע את קולן במטרה לעורר את נשות העולם לקחת חלק במאבק נגד חמאס להצטרף לעצומת הנשים העולמית - "לא שותקות נגד פגיעה בנשים".
"לכל הנשים שעברו אלימות מינית ב-7 באוקטובר ומאז, אנחנו מאמינות לכן. ואנחנו מאמינות בכן. אנחנו מאמינות שאסור לנו לשתוק. אנחנו מאמינות שיש לנו את הכח לתמוך אחת בשניה ולהתחזק. אנחנו מאמינות שיחד נוכל לרפא. אנחנו מאמינות שכנשים מאמינות, עלינו לדבר בשם העם היהודי".
 
"אנחנו מאמינות שלנשים יהודיות יש זכויות אדם שחייבות להישמר. אנחנו מאמינות שיחד אנחנו משפחה. אנחנו מאמינות שבעזרת ה', לילדינו יהיה עתיד שלו. אנחנו מאמינות שבידינו הכוח לשנות. אנחנו מאמינות שחייבים לתקן. אנחנו מאמינות שהצעקה שלנו תישמע. אנחנו מאמינות שזו חובתנו המוסרית לפעול ולהשפיע. אנחנו מאמינות באמונה שלימה, שאת, אני, כולנו יחד, ננצח"
 
יו"ר אמונה יפעת סלע: "יום האישה הבינלאומי שלכתחילה נועד להעלות על נס פועלן של נשים, השנה הוא גם יום עצוב. נדהמנו והתאכזבנו מנשים וארגוני נשים בעולם, שלא רק שלא הראו סולידריות נשית אלא שיחסן הדגיש את היעדר הלגיטימציה וחוסר החמלה לנשים יהודיות וישראליות. ביום זה אנו, נשים ציוניות דתיות מכל העולם מבקשות לזעוק יחד את זעקתן של אחיותינו - אנו איתכן! לא ננוח ולא נשקוט עד שקולכן יישמע בכל מקום על גבי הגלובוס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה