עסקי ספורט

לראשונה ב-NBA: לברון ג'יימס ובנו ישחקו ביחד?

ללברון ג'יימס נשאר עוד חלום אחד בקריירה, והוא לשחק יחד באותה קבוצת NBA עם בנו, לברון ג'יימס ג'וניור. אך לפי הדיווחים, הבן לא מספיק טוב כדי לשחק בקבוצה מובילה ב-NBA 
מערכת ice | 
לברון ג'יימס (צילום ויקיפדיה-Erik Drost)
שחקן הכדורסל אולי הגדול בכל הזמנים, לברון ג'יימס, עדיין נמצא בכושר גם בגיל 39 בקבוצת הלייקרס. בנו, לברון ג'יימס ג'וניור, משחק כרגע בקבוצת USC בארצות הברית ועתיד להבחר בדראפט ל-NBA בעונה הבאה. אך לפי פרשנים רבים, הוא לא מספיק טוב כדי לשחק בקבוצות הגדולות.
קיימים כבר דיווחים רבים שלברון יעדיף לעזוב את הלייקרס אם לא יבחרו בבנו בדראפט, למרות חוזהו הענק, ללברון לא תהיה בעיה להחליף קבוצה ולקבל פחות כסף בשביל לשחק עם בנו באותה קבוצה. 
הדבר הזה עלול להוביל לבלאגן שלם בדראפט, קבוצה שתבחר בבנו של לברון, ככל הנראה תחתים לשורותיה גם את אביו, רק מהמכירות של החולצות והכרטיסים למשחקים, הרווחים יהיו ענקיים גם אם הקבוצהתאלץ לשלם ללברון משכורת עתק. אך אם לברון יבחר ללכת לקבוצת אמצע - תחתית בליגהף הוא עשוי לוותר על סיכוי לזכות באליפות בעונתו הכנראה אחרונה ב-NBA וזהו וויתור משמעותי עבורו. אב ובנו מעולם לא שיחקו ביחד ב-NBA. הדעות סביב הנושא מאוד חלוקות ושום דבר עדיין לא אומת. מעניין לראות כיצד העניין יתפתח וישפיע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה