עסקי ספורט

ליאו מסי חוטף מכה קשה: בדרך לעזוב את הקבוצה של בקהאם?

ליאו מסי בדרך לעזוב את קבוצת אינטר מיאמי בבעלותו של דיוויד בקהאם, זאת על רקע החוקים החדשים שנכנסו בליגת ה-MLS בה הוא מככב, שיקשו מאוד על הקבוצה לעמוד בשכרו, שמוערך ב-200 מיליון דולר
מערכת ice |  1
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
ליאו מסי, הכוכב הגדול ואחד השחקנים המצליחים ביותר בהיסטוריה, עבר לאחרונה לשחק בליגת הכדורגל האמריקאית ה-MLS, שם הוא חבר לדיוויד בקהאם, הבעלים של קבוצת אינטר מיאמי, שכבר שנים חושק להנחית את הפרעוש אצלו בקבוצה.
אלא שכעת, חודשים ספורים בלבד אחרי שמסי הצטרף לאינטר מיאמי, עושה רושם שממש בקרוב הוא כבר עשוי לעזוב. הסיבה לכך היא חוקי השכר החדשים שנכנסו בליגת ה-MLS, שהם נוקשים בהרבה מהחוקים הקודמים. על פי דיווחים בעולם, בעקבות חוקים אלו, הכוכבים הגדולים בליגה, בהם גם חברו של מסי לקבוצה, לואיס סוארס, יעזבו את הליגה.
נוסף למסי וסוארס, גם כוכבי ברצלונה בעבר ג'ורדי אלבה וסרחיו בוסקטס משחקים עם השניים. על פי דיווחים בתקשורת, אינטר מיאמי תצטרף לבצע התאמות לחוקים החדשים של הליגה, ולהמציא יותר הכנסות וצריכים לצמצם מספר משכורות כדי לא להפר את הדרישות.
כעת, מעניין מאוד יהיה לראות מה לגבי עתידו של ליאו מסי, שכן הוא המשתכר הגבוה ביותר בקבוצתו ובכל הליגה, כאשר שכרו מוערך ב-200 מיליון דולר לעונה, ואין ספק שמדובר בסכומים גבוהים מאוד עבור הקבוצה, שכעת תצטרך לראות לאן פניה מועדות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביקשתי רק להמשיך קצת לשחק כדורגל (ל"ת)
    מסי 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור