עסקי ספורט

טרגדיה בעולם הספורט: שחקן הכדורגל מת במהלך המשחק

במהלך משחק שנערך באינדונזיה, שחקן כדורגל נהרג מפגיעה ישירה של ברק. בתגובה לאירוע הטרגי, שופט בפיפ"א כתב: "זה נורא . בימי כשופט תמיד שמתי עין על מזג האוויר, זה כתוב במדריך של פיפ"א בדיוק מהסיבה הזו".
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
במהלך סוף השבוע האחרון נערך משחק כדורגל באינדונזיה, במהלכו ברק פגע באחד מהשחקנים וגרם להתמוטטותו. למרות שדקות אחדות לאחר האירוע הקשה הוא עדיין נשם, הרופאים בבית החולים נאלצו בסופו של דבר לקבוע את מותו.
משחק הכדורגל התקיים באצטדיון סילוואנגי בבנודנג, מערב ג'אווה והוא היה ידידותי בלבד. חשוב לציין כי באותו יום הייתה סופת ברקים בעיר, וכי לרוב משחקים לא מאושרים להתקיים תחת תנאי מזג אוויר קיצוניים כאלו. הסרטון המזעזע של רגע הפגיעה בשחקן הפך לוויראלי ברשתות החברתיות וגרר תגובות רבות של אוהדים שביקשו להביע את צערם.
מדובר במקרה חריג למדי, שכן לפיפ"א (הארגון הגבוה אשר מאחד את תחום הכדורגל בעולם) יש חוקים נוקשים במיוחד ביחס לזמנים והתנאים בהם ניתן לקיים משחקים, ואוהדים רבים לא הבינו כיצד יכול להיות שאישרו את קיום המשחק.
 
בהמשך, שופט בפיפ"א כתב: "זה נורא. בימי כשופט תמיד שמתי עין על מזג האוויר, זה כתוב במדריך של פיפ"א בדיוק מהסיבה הזו. הסרטון הזה יעשה את הדרך לפיפ"א ולאגודות השופטות בכל מקום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה