ויראלי

כוכב האח הגדול נחקר במשטרה: "רציתי להעביר את המסר"

איש העסקים ויוצא האח הגדול גיא איתן, עלה לאחרונה לא מעט לכותרת בזכות דמותו החדשה כ"מטריל הלאומי" ברשתות החברתיות. אך כנראה שהכוכב הלך צעד אחר יותר מידי ואף הוזמן לחקירה משטרתית בגין הסתה. אז מה בדיוק קרה שם?

מערכת ice | 
גיא איתן (צילום מסך האח הגדול)
לאחר שהציק לאחרונה ללא מעט סלבס ברשתות החברתיות, כוכב האח הגדול גיא איתן, ניסה לארגן הפגנה מול ביתו של חבר כנסת עופר כסיף. זאת בשל העובדה, כי כסיף חתם על עצומה התומכת בתביעה נגד ישראל בהאג.
איתן החליט לפרסם סרטונים ברשתות בהם הוא קורא לעוקבים להגיע לביתו של כסיף ו"לעשות בלאגן". אמש, איתן העלה סטורי בו הוא סיפר כי זומן לחקירה משטרתית: "הייתי בשיעור תורה, התקשרו אליי מהמשטרה ושאלו מה הכתובת, ביקשו שארד למטה ושאתלווה אליהם לתחנה. לא הלכתי איתם, נסעתי עם האוטו ועכשיו יצאתי מתחנת המשטרה". 
עוד הוסיף הכוכב: "המטרה שלי היא לעשות טוב אבל אני לא יכול להזיק לעצמי. מדברים איתי פה על הסתות ושלא נדע, זה פחות אני. מי שרוצה ללכת להפגין שילך להפגין, תשחררו אותי מההפגנה הזאת, אני לא הצל כבודו במקומו מונח. אני לא נטלי דדון, כבודה במקומה מונח. בסך הכל רציתי להעביר את המסר עם קצת סתלבט ושיהיה כיף לכולם וכביכול אלא שנגדנו לעשות להם קצת שחור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה