ויראלי

הכלב אכל 4,000 דולר במזומן - הבעלים ממש לא התכוונו לוותר על הכסף

מה קורה כשהכלב שלך אוכל מעטפה עם 4,000 דולר במזומן? את זה גילו על בשרם  בני זוג מפנסילבניה, שממש לא התכוונו לוותר על הכסף שלהם והיו מוכנים להחזיר אותו בכל דרך אפשרית
מערכת ice |  1
כלב (צילום freepik)
אם יש לכם כלב בבית, כדאי שתיזהרו מלהשאיר חפצים יקרי ערך במקום בו הוא יכול לאכול אותם. את זה למדו השבוע על בשרם בני זוג מפנסילבניה, ארצות הברית, שהשאירו מעטפה של 4,000 דולר במזומן על השולחן בביתם ללא השגחה, והכלב שלהם פשוט קפץ על הכסף, בלע את המעטפה והשאיר אותם בהלם מוחלט.
קארי לאו חשפה את הסיפור המטורף עם פוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה. המעטפה הסגורה הייתה מלאה בשטרות של 50 ו-100 דולר, שהצטברו בבטנו של הכלכלב המתוק. "חשבתי שאני עומדת לקבל התקף לב, שמעתי רעש מהמטבח וידעתי שזה מה שססיל (הכלב) עשה", סיפרה קארי לאו בפוסט שצבר למעלה מחצי מיליון לייקים. "הוא לא עשה מעולם כלום, לכן היינו יותר מזועזעים מאשר כועסים", המשיכה לאו.

בזמן שססיל ישן אחרי ארוחת הצהריים שלו, הזוג החליט להתקשר לווטרינר ולהבין כיצד הוא יכול להשיג בחזרה את הכסף. הווטרינר אמר להם שאין דאגה, שהם צריכים לעקוב אחרי היציאות של הכלב ושהוא יוציא בצואה את הכסף. וכך אכן קרה, הזוג עקב אחרי כל היציאות של הכלב והחל להוציא משם את הכספים האבודים.
 

אז תחילה הם הצליחו להוציא  1,500 דולר, כשחלק מהשטרות היו קרועים. באותו הלילה הכלב הוציא מהפה עוד 250 דולר, וכאן, נכנס לתמונה קלייטון, בן זוגה של קארי, שהפשיל שרוולים, דחף את ידו לישבנו של הכלב והצליח לחלץ משם את 2,500 הדולרים הנוספים, כשהרבה מהשטרות היו קרועים והשניים נאלצו להדביק אותם. בסופו של דבר, הם הצליחו להציל 3,550 דולר, אחרי יומיים של עבודה קשה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכלב שלי לא עובד עם מזומן. רק ביטקוין.
    ד"ר ריטה ויימראנר 01/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכלב שלי לא עובד עם מזומן. רק ביטקוין.
    סגור