ויראלי

הצל סוגר חשבון: "חמאס מפרסם שחוסלתי ויש אנשים ששמחים"

הצל כועס: "כל יום אני רואה תמונות שלי במדים שמפרסמים כל מיני כתבים פולטים מלאי שנאה, אנשים שבפרופיל שלהם דגל האויב, טרולים וכל מיני 0טטו0ים מצייצים למינהם שמנסים להשפיל אותי ולפגוע בי ברמת שנאה חולנית אם שקרים וחרטות, אתם לא מזיזים לי, כל קללה שיוצאת לכם מהפה היא ברכה עבורי"
מערכת ice |  3
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
ליואב אליאסי, או כמו שאתם מכירים אותו, הצל, נמאס מהפרסומים של חמאס בכמה גרסאות כי הוא נרצח ברצועת עזה, שהוא בכלל חייל של אחת היחידות הפועלות בעזה והוא החליט לסגור חשבון בפוסט זועם באינסטגרם.
הצל כתב: "כל בוקר כשאני מתעורר החמאס מפרסם תמונות שלי בשם אחר ותפקיד אחר ומספר שחוסלתי בעזה ואני רואה שיש אנשים ששמחים מזה אשכרה שמחים וכל יום אני רואה תמונות שלי במדים שמפרסמים כל מיני כתבים פולטים מלאי שנאה, אנשים שבפרופיל שלהם דגל האויב, טרולים וכל מיני 0טטו0ים מצייצים למינהם שמנסים להשפיל אותי ולפגוע בי ברמת שנאה חולנית אם שקרים וחרטות".

עוד המשיך: "אז אני אגיד לכם ככה, אתם לא מזיזים לי, כל קללה שיוצאת לכם מהפה היא ברכה עבורי. אתם מבחינתי מסמלים את כל מה שרע ודפוק כאן וכמה שיותר אתם מנסים להוריד אותי ככה אני גדל יותר ויותר מתחזק . ניסיתם להחרים במשך עשור אותי ומאז (נכון עד ל6.10) הופעתי ומילאתי במשך שנה את כל הבמות הכי גדולות בישראל ללא הפסקה , ברחוב אני מקבל רק פרגונים חיבוקים ואהבה ברשתות אני כבר עם כמעט מיליון וחצי עוקבים אז הדה לגיטימציה לא ממש עבד לכם אבל אני חייב לשאול".
מה עשיתם טוב למען המדינה? למען הקהילה? למען מישהו? מה תרמתם? ולמי? מה אתם נותנים לעולם חוץ מפילוג ושנאה? אז לפני שתגידו אתה מסית, אתה שנאה.. אז בואו אני לעומתכם כבר כמעט 80 יום לא מוציא מילה פוליטית מהפה שלי (ותאמינו לי שזה קשה ) אני בעזרת ותמיכת העוקבים שלי הצלחתי להביא ולתרום טונות של ציוד לחימה והגעתי עד לתוך שטחי האש תחת הפגזות וירי כדי לדאוג שלא יחסר להם כלום, אני וסאבלימינל מופיעים לפחות פעמיים בשבוע ללוחמים שיצאו מעזה, לחלקם זאת היתה ההופעה האחרונה שראו".
כמו כן כתב: "אני לעומתם מבקר לוחמים פצועים בבתי חולים מחזק אותם ותומך בהם , אני לעומתם מבקר משפחות שכולות וחטופים, רק לאחרונה קניתי ללוחם אופנוע חדש לאחר ונגנב לו, קניתי ללוחם מנוע חדש לרכב לאחר ונהרס לו, קניתי כרטיס טיסה ללוחם קומנדו שרצה לראות את המשפחה שלו, וככה כל יום אני מעביר כספים ללוחמים שחזרו הביתה ונתקעו בלי כסף ואוכל ו4 פעמים בשבוע אני ועשרות חברי כיתת הכוננות (אנשים ראויים ואיכפתיים מכל הקשת הפוליטית, חלקם הגדול שוטרים וחיילים ביחידות מיוחדות שנפצעו או קיבלו פטור ובחרו להתנדב) מתאמנים ומאבטחים נקודות מועדות לפורענות כדי שמה שהיה לא יקרה יותר".
לסיום כתב: "אפילו בהפגנות שאני לא מסכים איתם אנחנו מאבטחים בלי אגו ובלי פוליטיקה במשך שעות. האמת אנחנו מקבלים המון חום אהבה אבל לפעמים יש איזה כפוי טובה שרודף אחריהם בצעקות של "מיליציה של בן גביר" אבל מדובר בבודדים. שיהיה ברור, לא תעצרו אותי, לא תורידו אותי, וכל מה שנותר לכם זה לזרוק עקיצות ולראות אותי אותי מקבל מעם ישראל אהבה וזה הניצחון שלי! אמשיך לתרום ולהתנדב ולדאוג ללוחמים עד הסוף! לא למדתם כלום!".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אתה המיץ של הזבל
    יניא 12/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה שאתה יהודי רואים שיש לך די אנ איי של ערבי
    סגור
  • 2.
    למרות שאתה דביל .. חס וחלילה שתמות
    משה 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם לבבון יש אמא …
    סגור
  • 1.
    הפלוס והמינוס
    טרובדור 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה רעיון טוב לשתוק 80 יום ואחר כך להמשיך לשתוק עד גיל 120. בפעולותיו הצל מבורך. בהסתה ובשיסוי לפני המלחמה ייזכר לדראון. ביחד סכום אפס. אם המלחמה תגרום לו להפסיק להיות פשיסט אני מסיר את הכובע. אם כי אני חש ספק קל.. כי רואים שעל ראש המכשלה וסריסיו המלחמה לא השפיעה כלל.
    סגור