ויראלי

החטופה זמזמה את שיריו של הזמר בשבי - והוא הזמין אותה להופעה

יפה אדר בת ה-85 מניר עוז הוחזרה לישראל במהלך עסקת החטופים. בראיון לקשת 12 סיפרה כי במהלך ימי השבי נהגה להיזכר בשיריו של הזמר אנדראה בוצ'לי, על מנת לזכות באופטימיות ונחמה. לאחר שהטנור האיטלקי שמע על סיפורה, כתב לה בהתרגשות: "לעולם לא הייתי מאמין שהקול שלי יכול להיות יום אחד כל כך משמעותי למישהו"
מערכת ice | 
אנדראה בוצ'לי, יפה אדר (צילום ויקיפדיה, יוטיוב/ News1)
יפה אדר בת ה-85 נחטפה מביתה שבקיבוץ ניר עוז והוחזרה לישראל במסגרת עסקת החטופים. בראיון מצמרר ל"עובדה" שיתפה כי במהלך תקופתה בשבי, זמזמה מדי בוקר את שיריו של זמר הטנור האיטלקי אנדראה בוצ'לי, שסיפקו לה נחמה ואופטימיות. הסיפור הגיע לאוזניו של בוצ'לי דרך המפיק גד אורון, בשמה של כלתה של אדר.
 
לאחר שבוצ'לי שמע על דבר הישרדותה המרגשת והאמיצה של אדר בשבי, שלח לה מכתב אישי והזמין אותה להופעה.  "יפה היקרה, הלוואי שהייתי יכול לתת לך חיבוק. אני רוצה להודות לך", כתב לה בוצ'לי בהתרגשות. "כל כך התרגשתי כששמעתי את הסיפור שלך על איך כשהיית בשבי הייתה לי זכות שהמוזיקה שלי תהיה חלק מההתמודדות שלך".
"לעולם לא הייתי חושב או מאמין שהקול שלי, המתנה הגדולה שקיבלתי מהשמיים, יכול להיות יום אחד כל כך משמעותית למישהו", הוסיף בוצ'לי. "אין לי מילים. אין לי מספיק הערכה להעניק שתוכל להיות שווה למילים שאמרת. אני מבטיח שלעולם לא אשכח. מעכשיו והלאה אשיר עם התלהבות מחודשת, אמונה ואנרגיה מחודשת. אני מקווה שיום אחד אפגוש אותך ואוכל לשיר רק לך, כל מה שתבחרי".
​"בתקווה להצליח למחוק אפילו קצת, אם זה אפשרי, את הזיכרון הכואב שאני אפילו לא יכול לדמיין. מעריץ את האומץ שלך מכל הלב. זו השראה לכולם". "מהצד השני של האוקיינוס, אני שולח לך דרישת שלום חמה", הוסיף הזמר, "שולח הודיה, הערצה וחיבה". יפה אמרה בתגובה: "וואו, וואו, אנדראה בוצ'לי. איזה כבוד, יא אללה". הזמר הזמין אותה להופעה שלו. "לכבוד הוא לי, כל כך מרגש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה