ויראלי

עידן רייכל כועס ומשתף: "אלו האשמים במות שלושת החטופים"

הזמר כואב את האשמת החיילים במות שלושת החטופים שנורו בשוגג על ידי כוחותינו, והעלה סטורי באינסטגרם שלו: "החמאס הוא שאשם במותם, אני מחבק את החיילים הגיבורים"
מערכת ice | 
עידן רייכל (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
מאז תחילת המלחמה הזמר עידן רייכל פעיל מאוד הן ברשתות החברתיות והן בהתנדבות בשטח, וכואב כמו את כולם את החדשות היומיות. היום (שני) לא יכול היה רייכל להתעלם מסוגיית שלושת החטופים שמצאו את מותם באופן טראגי דווקא מירי כוחות צה"ל: יותם חיים, אלון שמריז וסאמר אל-טלאלקה ז"ל.
בסטורי באינסטגרם שלו כתב רייכל: "האשמים במותם של שלושת החטופים הם החמאס. החמאס שביצע פשעי מלחמה וחטף אזרחים, החמאס שלא אפשר לנציגי הצלב האדום לפגוש את החטופים, החמאס שלא שמר על החטופים, החמאס שלא החזיר את החטופים אלינו בריאים ושלמים, החמאס שנטש את החטופים באיזור קרבות לחימה. החמאס הוא האשם במותם של שלושת החטופים".

עוד הוסיף רייכל: "יחד עם כל עם ישראל, אני מחבק את החיילים הגיבורים שלנו שלוחמים בחירוף הנפש בתנאי לחימה קשים. תמשיכו להילחם בכל הכוח בחמאס הנאצי, תמשיכו לעשות הכל כדי להביא את כולם הביתה ותחזרו אלינו בשלום".
מוקדם יותר, בסטורי זועם על רקע שחור, כתב רייכל מילה בכל שורה שהצטרפו למסר אחד נוקב: "פרשנים נותנים עצות לחיילים ולמפקדים בשטח מתוך אולפני חדשות ממוזגים". ולא הוסיף דבר מעבר לכך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה