ויראלי

הוכמן עצבני: "כל עזה הנאצית לא יכולה להתקיים ביום שאחרי"

הקומיקאי ממשיך לככב ברשתות החברתיות והפעם הוא הגיב לפרסום של אלמוג בוקר ו"תיקן" את דבריו לגבי היום שאחרי המלחמה בשכונת שג'אעיה בעזה
מערכת ice | 
גיא הוכמן (צילום רועי ברקוביץ')
הקומיקאי הצבעוני, אושיית הרשת ומי שזכה להפוך לדמות בתכנית ארץ נהדרת ששודרה אמש (שלישי), גיא הוכמן, ממשיך בקו הלוחמי שלו בפרסומיו ברשתות החברתיות. לאחר מספר פוסטים נוקבים וחדים הוא כעת מוסיף אחד חדש, והפעם כ"תיקון" לפרסום של העיתונאי אלמוג בוקר.
בוקר פרסם פוסט משלו לגבי שכונת הטרור שג'אעיה ברצועת עזה, בה נפלו תשעה לוחמים אתמול באחת התקריות הקשות מאז פרוץ המלחמה. בוקר כתב כי לדעתו "שג'אעיה לא יכולה להתקיים ביום שאחרי. שג'אעיה היא החצר האחורית של נחל עוז".
בנוסף, כתב בוקר: "אם רוצים לאפשר לתושבי נחל עוז לחזור הביתה, חייב להפיל את כל המבנים ולשטח את שכונת הטרור הנאצית הזאת. הלוחמים מספרים שכל בית שם הוא בית של חמאס. אין ששום סיבה לעבור מבית לבית ולסכן את הלוחמים".
הקומיקאי גיא הוכמן שיתף את פרסומו של בוקר וכתב את משפטו הראשון של בוקר, רק עם תיקון קטן והחליף את המילה שג'אעיה במילה עזה. "כל עזה הנאצית לא יכולה להתקיים ביום שאחרי", כתב הוכמן.
כזכור, בשל פרסומיו הנוקבים ולאחר שמספר גולשים פרו פלסטיניים דיווחו על חשבונו של הוכמן ברשת X (טוויטר לשעבר), חשבונו הושעה לפרק זמן מסוים על ידי הרשת. נכון לעכשיו חשבונו של הוכמן בטוויטר חזר לעבוד כרגיל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה