ויראלי

טיילור סוויפט שוברת שיאים: סיבוב ההופעות חצה את רף מיליארד דולר

לאחר שזכתה בתואר אשת השנה של המגזין טיים, שברה הזמרת שיא נוסף כאשר הפכה לראשונה שחוצה את רף מיליארד הדולר מסיבוב הופעות במהלכו מכרה 4.35 מיליון כרטיסים מהם הכניסה 1.04 מיליארד דולר
מערכת ice |  2
טיילור סוויפט (צילום יוטיוב/ MTV)
לפני שלושה ימים נבחרת טיילור סוויפט לאשת השנה של המגזין טיים והפכה לזמרת הראשונה מאז בונו סולן להקת U2 שזוכה בתואר הנכסף. במהלך סופ"ש קיבלה סוויפט בשורות נוספות כאשר סיבוב ההופעות האחרון אותו קיימה הפך באופן רשמי למכניס ביותר עם 1.04 מיליארד דולר. בנוסף לכך מכרה סוויפט 4.35 מיליון כרטיסים ב-60 תאריכי הופעות. נתונים אלו נאספו במשך שנה מנובמבר 2022 עד נובמבר 2023.
אתר פולסטאר שחשף את הנתונים הוסיף שסוויפט הכניסה 200 מיליון דולר ממכירת סחורות ועיבוד קולנועי לסרט שלה שהכניס 250 מיליון דולר והפך אותו לסרט הרווחי ביותר בהיסטוריה. לפי הערכות סוויפט עשויה לשבור את השיא של עצמה בסבב ההופעות שצפוי ב-2024 בו היא צפויה להרוויח כ-2 מיליארד דולר.

לפי אתר E-Street סיבוב זה של סוויפט עבר את סיבוב ההופעות של ביונסה שהגיעה למקום השני, ברוס ספרינגסטין במקום השלישי, קולדפליי הרביעי והארי סטיילס במקום החמישי. בנוסף לסוויפט 100 סיבובי ההופעות המובילים של השנה זינקו ב-46% ברווחים והכניסו מעל תשעה מיליארד דולר בהשוואה ל-6.22 מיליארד בשנת 2022.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היא וסלינה גומז אנטישמיות בטירוף מקפידות לספר
    אוהבת מחבלים שכמותה 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקפידות לספר על ההרוגים בעזה ואף מילה עלההורגים והחטופים בישראל שתי מגעילות בקיצור
    סגור
  • במה מדובר?
    מה? 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לי מה להגיד על סלינה כי יש מצב שהיא שוב שינתה דעה, אבל טיילור לא דיברה על המלחמה ולא לקחה צד. בניגוד לשמועות היא לא קנתה כרטיס למופע סטאנד אפ ורק חיכתה לחברה בחוץ. בכללי היא לא מתערבת בפוליטיקה, ולא דיברה גם על המלחמה בין רוסיה לאוקראינה. מציעה לך לחפש עובדות פעם הבאה במקום סתם לשנוא ולבטל אנשים כי הם לא באים לך בטוב.
    סגור