ויראלי

נלי תגר ודורין אטיאס על תמונת השרים הצוחקים: "הקארמה תבוא"

זעם על השרים בן גביר ויריב לוין שנצפו צוחקים ומשועשעים אתמול במליאת הכנסת. את נלי תגר ודורין אטיאס המצב במדינה פחות הצחיק, ושתיהן העלו סטורי נזעם לאינסטגרם שלהן
מערכת ice | 
בן גביר ויריב לוין צוחקים (צילום יונתן סינדל Flash90)
סערת ענק התחוללה ברשת מאז אתמול (רביעי), בשל התמונה המקוממת של השרים יריב לוין ואיתמר בן גביר, שנראו צוחקים ומשועשעים בעת הדיון בכנסת, לצדו של רה"מ נתניהו, למרות התקופה הרגישה.
השחקנית נלי תגר פרסמה באינסטגרם שלה: "התמונה צולמה היום. 450 חיילי צה"ל נהרגו, שבעה ביממה האחרונה. 180,000 תושבים מפונים מבתיהם, 137 חטופים ישראלים עדיין בעזה. 1400 נרצחים. צחוקים".
דורין אטיאס שיתפה בסטורי שלה: "קארמה. אחת ההסכמות החזקות והחשובות בחיים היא לא לשנות לרעה חיים של אחרים ומי שאכן עושה כך גורם לנזקים גדולים - הבורים חסרי המצפון (מתייגת את לוין ואת בן גביר) ובראשם אתה (מתייגת את רה"מ נתניהו) שיניתם לרעה חיים של מיליוני אנשים. תשמעו טוב טוב מה דוריס אומרת לכם ותתחילו להפנים karma is a bitch".
עוד מי שיצא למתקפה חריפה נגד השרים הוא כתב חדשות 12, יוסי מזרחי, אשר כתב בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו: "1,200 נרצחו, 140 עדיין חטופים, 7 לוויות של לוחמים ייערכו מחר, והם צוחקים".
 
מגישת הטלוויזיה סיון כהן סבן כתבה בטוויטר שלה: "זה לא רק החיוכים והצחוקים. אני לא מומחית לשפת גוף אבל שפת הגוף של יריב לוין מעוררת בי אישית בחילה. הסרטון מדבר בעד עצמו. תחשבו מה עובר על חיילנו הגיבורים שהרגע קברו את החברים שלהם כשהם צופים בו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה