ויראלי

הכלה מאיסטנבול OUT: בית הקפה מחפש שם חדש לקינוח הפופולרי

הכלה מאיסטנבול הוא הקינוח האהוב ביותר והנמכר ביותר בקפה קדוש מירושלים, אחד מבתי הקפה הפופולריים בעיר. כעת, בעקבות מעשיו ודבריו של ארדואן, החליטו בקפה קדוש לשנות את השם של הקינוח האהוב. יש לכם רעיון לשם חדש?
מערכת ice |  1
הקינוח של קדוש (צילום קפה קדוש)
הכלה מאיסטנבול הוא הקינוח האהוב ביותר והנמכר ביותר בקפה קדוש מירושלים, אחד מבתי הקפה הפופולריים בעיר. להבדיל ממרבית הקינוחים המשתנים בתדירות גבוהה, את הקינוח הנ״ל מכינים בקונדיטוריה מדי יום מכיוון שאנשים מגיעים מכל חלקי הארץ במיוחד בשבילו.
למרות כל זאת, בימים הקרובים שמו של הקינוח ישתנה וזאת בעקבות האמירות האנטי-ישראליות של נשיא טורקיה, ארדואן, שאמר כי חמאס "הוא לא ארגון טרור אלא ארגון שחרור שנאבק על אדמתו", והוציא מאות אלפי טורקים לרחובות להפגין נגד ישראל ב"הפגנת המיליון" שהוביל בעצמו נגד ישראל על רקע מלחמת חרבות ברזל שהגיעה היום (שני) ליומה ה-24.
נוסף על כך, שלט שצולם בכניסה לאחת החנויות באיסטנבול ועליו נכתב ״אין כניסה ליהודים״ רק חיזק את החלטת בעלי קפה קדוש להחליף מידית את שם הקינוח הפופולארי ביותר בבית הקפה, ״הכלה מאינסטנבול״. לצורך בחירת שם, פנו בקדוש לעוקבים ברשתות.
שף קונדיטור קרן קדוש, בעלי קפה קדוש: "על הקינוח הנפלא הזה לא אוותר, אבל על השם, ויתרתי ברגע שראיתי ושמעתי את דבריו של נשיא מדינה שבמקום לגנות את האויב הנאצי, בחר להגן על מעשיו, בשעה שמדינת ישראל עדיין בוכה על האבידות ומתפללת לשלומם של הפצועים ולחזרתם של החטופים. לא יכולה אפילו לחשוב שהלקוחות ימשיכו ליהנות מקינוח הקרוי על שמה של הסדרה הטורקית. קוראת לחברים להציע שם אחר. יחד ננצח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מציעה ״לכי כלה״
    סיגל 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכי כלה
    סגור