ויראלי

ישראל אטיאס נגד תומר קפון: "בוא תוסיף עוד אש למדורה"

אחרי שהשחקן תומר קפון הטיח האשמות על רה"מ בנימין נתניהו בחשבון האינסטגרם שלו וכתב כי הוא אינו כשיר לנהל את מערך הלחימה בעקבות האשמותיו את המערכת הביטחונית בתוצאות המלחמה, יצא נגדו השחקן ישראל אטיאס וטען כי זו לא העת להפנות אצבע מאשימה אלא ללחום למען הצלחת המלחמה
מערכת ice |  1
ישראל אטיאס (צילום יח"צ)

השחקן תומר קפון תקף את רה"מ נתניהו בחשבון האינסטגרם שלו וכתב כי הוא אינו כשיר לנהל את המלחמה מול החמאס בעקבות האשמותיו את הדרג הביטחוני בתוצאות המלחמה אותם פרסם בחשבון הטוויטר שלו ומחק, לאחר שנוצרה סערה ציבורית ותקשורתית סביב דבריו. 
 

כך השחקן תומר קפון כתב בחשבונו: "ימי החסד עברו, אי אפשר לשתוק יותר. אנחנו צריכים מנהיג, קודקוד, אבא. בנימין נתניהו לא כשיר! לא יכול לתייג את החשבון המקורי של בר ביבי, כי אנשיו חסמו אותי מכל כיוון לעשות זאת, ומלהגיב וזה אומר הכל. המלחמה לא יכולה לשמש תירוץ לכך שנחזיק חזק ונחכה שהרכבת תגיע לתחנה!".

"בזמן שנהג הקטר שלה תוקף ומחבל באחראים לביטחונה בדרך הקשה הזאת. הגיע הזמן לקחת על הדעת והשכל הישר שלנו בעלות, להפיץ אור, להתחיל לכתוב פרק חדש בתולדות המדינה הכל כך חשובה הזאת, עכשיו. העיניים נפתחות, אין שנאה, יש בהירות. עם ישראל חי. אנחנו, אנחנו, ננצח", הוסיף קפון.


בעקבות אמירותיו, יצא נגדו השחקן ישראל אטיאס וכתב: "בוא, תוסיף עוד אש למדורה, גם ככה הלבבות של כולנו שורפים. זה הזמן? כולם יצטרכו לתת דין וחשבון כולל ביבי, כולם. כרגע זה הזמן להיות מאוחדים וזה לא משנה מי בראש. יש לנו אויב משותף. צריכים לקטוש אותו. אני לא איש פוליטי אבל, לגבי הציוץ של ביבי? כן, טעה. מחק. התנצל. שחררו. בוא נפיץ אור, נפזר אחדות ולא מחלוקת, אותה מחלוקת שהביאה אותנו למצב שאנו נמצאים. עם ישראל חי וקיים לעד". 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שימשיך לשחק עם ג׳ולות במקום להיות אסטרטגיסט "על".. (ל"ת)
    רמי 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור