ויראלי

ניימאר וקים קרדשיאן בשיתוף פעולה נדיר: הקמפיין הלוהט נחשף

קים קרדשיאן חשפה  שיתוף פעולה נדיר במיוחד עם כוכב הכדורגל ניימאר, שנבחר לככב כפרזנטור במותג ההלבשה התחתונה המצליח שלה Skims, אחרי שהעלתה תמונה לוהטת שלו בתחתונים בלבד ועם חולצה ביד וכתבה לצד הפוסט שהעלתה: "NEYMAR JR. FOR SKIMS"
מערכת ice | 
ניימאר בצילומים לסקימס (צילום אינסטגרם @kimkardashian)
קים קרדשיאן היא ללא כל ספק אחת מהכוכבות הגדולות ביותר בעולם, ולא פחות מכך, אשת עסקים ממליחה במיוחד. לקרדשיאן יש מספר מותגים בבעלותה, ביניהם גם חברת הלבשה תחתונה.
אתמול (רביעי) קרדשיאן העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא חשפה שיתוף פעולה נדיר במיוחד עם כוכב הכדורגל ניימאר, שנבחר לככב כפרזנטור במותג ההלבשה התחתונה המצליח שלה Skims, אחרי שהעלתה תמונה לוהטת שלו בתחתונים בלבד ועם חולצה ביד וכתבה לצד הפוסט שהעלתה: "NEYMAR JR. FOR SKIMS".
כזכור, לאחרונה, רגע אחרי שאחת מלקוחותיה של קים קרדשיאן העידה כי המחטב שרכשה ממותג המיליארדים שלה הציל את חייה, אושיית הרשת ואשת העסקים בהישג מרשים למותג המחטבים שהקימה רק לפני 4 שנים.
המותג Skims של קים קרדשיאן הגיע ל-4 מיליארד דולר בהערכת השווי האחרונה שלו לאחר שחברת בגדי הגזרה גייסה 270 מיליון דולר בסבב גיוס חדש, כך דיווח לאחרונה הניו יורק טיימס. הנתון המדהים קרוב למיליארד דולר יותר מהערכת השווי של 3.2 מיליארד דולר שהמשקיעים נתנו למותג בשנה שעברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה