ויראלי

שלום מיכאלשווילי בתגובה לעומר אדם: "אתגר של ילדות"

השחקן והקומיקאי שלום מיכאלשווילי אותגר אמש על ידי עומר אדם להצטרף לטרנד השפמים שהולך וצובר תאוצה. כך הגיב לאתגר
שירה יום טוב | 
שלום מיכאלשווילי (צילום טוויטר רז שכניק)
למקרה שלא שמתם לב, בקרב חיילי המילואים החל לאחרונה טרנד אופנתי חדש, "טרנד השפמים" ובשבוע האחרון התמלאה הרשת בתמונות של מילואימניקים וסדירניקים עטורי שפמים, מה שגרר את האתגר גם לעורף האזרחי ובעיקר לסלבס ומשפיעני רשת שמצטרפים לטרנד כאות חיזוק ללוחמים.
אמש (שני), הזמר עומר אדם והקומיקאי אסי ישראלוף, החליטו להצטרף לטרנד המתהווה והפכו אותו לאתגר מתגלגל. לאחר ששיתף אדם את עוקביו המראה המשופם החדש שלו, בחר לאתגר את הקומיקאי שלום מיכאלשוויל.
אדם רשם בסטורי שהעלה: "לא מאמין שעשיתי את זה, מכבד אתכם במקסימום, אני רוצה לאתגר את השותף שלכם ואת השותף שלי". אדם תייג בסטורי את הזמר ליאור נרקיס ואת הקומיקאי שלום מיכאלשווילי. 
כמו כן ישראלוף העלה גם הוא סטורי עם שפם ורשום בו : "היידה!!!" והוא מצידו אתגר את הקומיקאי ציון ברוך, עמו חבר ביחד עם מיכאלשווילי בשלישיית הבידור "מה קשור" .
 

לפני שעה קלה, השלים מיכאלשווילי את האתגר ומשי לגלגל אותו הלאה, כשהוא בוחר לאתגר את חנוך דאום: "עומר אני לא מאמין שאני עושה אתגרים של ילדות בנות 14 בטיקטוק. האתגר התקבל, אני עושה שפם, לחזק את חיילי ישראל. אני מאתגר את חנוך דאום. חנוכי, חייב לראות אותך עם שפם, יאללה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה