ויראלי

שלמה ארצי מקבל הודעה מצמררת מקיבוץ בארי: "אין לי מילים"

שלמה ארצי חשף כי קיבל תיעוד של עטיפת האלבום שלו מתוך ההריסות באחד הבתים בבארי: "אני מביט בתמונה הזו מקיבוץ בארי ואין לי מילים מלבד: "זה מה שנשאר, רק כמה רגעים, הרבה בדימיון, מעט בחיים"
מערכת ice | 
שלמה ארצי (צילום פלאש 90)
היום (שישי) החל יומה ה-14 של מלחמת חרבות ברזל, שבועיים בדיוק אל תוך המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים. משרד הבריאות הודיע על למעלה מ-4,600 אנשים שנפצעו ופונו לבתי החולים, בעוד 202 אנשים, ביניהם עשרות ילדים וזקנים, נמצאים בשבי החמאס.
בתוך כך, אמני ישראל נרתמים בימים האחרונים למען תושבי ישראל וחיילי צה"ל, עם עבודה בלתי פוסקת סביב השעון. אחד מהם הוא שלמה ארצי, שחשף הודעה מצמררת במיוחד מקיבוץ בארי שקיבל: "אני במילואים באוגדת עזה ובמהלך סיור בקיבוץ בארי נכנסנו לאחד מהבתים שהתרחשו בו הזוועות. בין כל ההריסות ראיתי את עטיפת האלבום (בין הדברים הבודדים שלא נשרפו, לך תדע").
בפוסט שהעלה שלמה ארצי לחשבון האינסטגרם שלו הוא צירף את תמונת עטיפת האלבום שנמצאה באחד הבתים בבארי וכתב: "אני מביט בתמונה הזו מקיבוץ בארי ואין לי מילים מלבד: "זה מה שנשאר, רק כמה רגעים, הרבה בדימיון, מעט בחיים". צמרמורת. ועוד מכל האלבומים דווקא "אהבתיהם". מילת אהבה בתוך התופת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה