ויראלי

כוכב האח הגדול זועם: "פייק ניוז, אני אתבע אותה"

 כוכב האח הגדול, קאזם חליליה, העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מצולם עם אישה, אלא שאנשים ערכו את התמונה והפיצו "פייק ניוז" כשעליה יצרו את הכיתוב: "שחררו את פלסטין". חליליה זעם: "שילמתי מחירים כבירים על התמיכה שלי בישראל. ואמשיך לעשות זאת כל עוד אני חי ונושם"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
היום (רביעי) החל יומה ה-12 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,300 חיילים ואזרחים ישראלים בעקבות מתקפת הפתע האכזרית של חמאס. למעלה מ-3,900 ישראלים נפצעו במהלך המלחמה, בעוד לפחות 199 חטופים נמצאים בשבי החמאס בעזה.
בתוך כך, כוכב האח הגדול, קאזם חליליה, העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מצולם עם אישה מסוימת. בתגובה לכך, אישה בשם דנה טווילי, העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא צירפה את התמונה של קאזם וכתבה: "קאזם העלה פוסט עם האישה הזאת בטענה שנפגעה על ידי כוחות צה"ל והביע תמיכה במדינה פלסטינית אפילו בכיתוב על החולצה שלו. בהלם שהצבעתם לו בהאח הגדול. בושה!".

אלא שבתמונה המקורית החולצה של קאזם הייתה לבנה חלקה, ובתמונה שהעלתה אותה משתמשת  יש דגל פלסטין וכתוב עליה: "שחררו את פלסטין". קאזם שיתף את הסטורי שלה וכתב: "חברה מדובר בפייק ניוז. אני אתבע אותה".
הפוסט המזויף
כתבת מאקו יפעל הללי, שיתפה את התגובה של קאזם: "חבל שבתקופה כזו קשה בזמן שאני מתאבל על בן דודה שלי שנרצח על ידי החמאס בזמן שטיפל בפצועים יהודים. בוחרים אנשים חשוכים להכפיש את שמי. שילמתי מחירים כבירים על התמיכה שלי בישראל. ואמשיך לעשות זאת כל עוד אני חי ונושם. קאזם שותף במדינה ולא משת״פ. אנחנו ניתן לצה״ל לנצח את המערכה ואז נטפל בה בבית המשפט".
הפוסט המקורי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה