ויראלי

משפחת המלוכה תומכת: "המלך נחרד ומגנה את מעשי הטרור הברבריים בישראל"

משפחת המלוכה הבריטית הוציאה הודעה משותפת של המלך צ'ארלס, הנסיך וויליאם ואפילו הנסיך הארי ומייגן מרקת, בה הם מביעים תמיכה במדינת ישראל: הזוועות שהטילה מתקפת הטרור של חמאס על ישראל הן מחרידות; מגנים אותה לחלוטין"
מערכת ice | 
הנסיך הארי, המלך צ'ארלס (צילום shutterstock)
יומה השביעי של מלחמה "חרבות ברזל" הגיע הבוקר (שישי) כאשר לאחר מתקפת הפתע המזעזעת של ארגון הטרור חמאס על ישראל, למעלה מ-1,300 ישראלים נרצחו בדם קר, בעוד למעלה מ-3,700 פקדו את בתי החולים בארץ עם דרגות פציעה שונות כאשר גם בגזרת הצפון העניינים מתוחים מאוד עם נפילות ויריות בטפטופים מלבנון, כמו גם מספר היתקלויות. מספר החטופים שמוחזקים בידיי חמאס עומד ככל הנראה על כ-150 אזרחים ישראלים וחיילים.
מדינות ומנהיגים רבים בעולם מביעים בימים האחרונים את תמיכתם בישראל, ואמנם באיחור קצר, אבל אמש, גם משפחת המלוכה הבריטית הוציאה הודעה משותפת של המלך צ'ארלס, הנסיך וויליאם ואפילו הנסיך הארי ומייגן מרקל.
דובר ארמון בקינגהאם פרסם הודעה בה כתב: "זהו מצב שהוד מלכותו מודאג מאוד ממנו, והוא ביקש להתעדכן באופן פעיל. מחשבותיו ותפילותיו עם כל הסובלים, במיוחד אלה שאיבדו את יקיריהם, אבל גם אלה המעורבים באופן פעיל בזמן שאנו מדברים. הוד מלכותו נחרד ומגנה את מעשי הטרור הברבריים בישראל".
דוברם של הנסיך והנסיכה מוויילס וויליאם וקייט מסר: "הנסיך והנסיכה מוויילס מצויים בצער עמוק עקב האירועים ההרסניים שהתרחשו בימים האחרונים. הזוועות שהטילה מתקפת הטרור של חמאס על ישראל הן מחרידות; הם מגנים אותה לחלוטין. כשישראל מממשת את זכותה להגנה עצמית, כל הישראלים והפלסטינים ימשיכו להיות רודפים על ידי אבל, פחד וכעס במהלך התקופה הקרובה".
"הוד מלכותם שומרים בליבם ובמוחם את כל הקורבנות, משפחותיהם וחבריהם. אלה שהנסיך מוויילס פגש ב-2018 חלקו ברובם תקווה משותפת - של עתיד טוב יותר. בעיצומו של סבל נורא שכזה, הנסיך והנסיכה ממשיכים לחלוק את התקווה הזו ללא כל הסתייגות".
הנסיך הארי ומייגן מרקל שיתפו הודעת תמיכה בישראל: "בקרן ארצ'וול, יחד עם הנסיך הארי ומייגן, הדוכס והדוכסית מסאסקס, אנו יוצאים נגד כל מעשי הטרור והאכזריות. אנו תומכים בשותפים ובארגונים שלנו בקו החזית בישראל בכדי לספק את הסיוע הדחוף הדרוש, ולעזור לכל הקורבנות התמימים של הסבל האנושי ברמה שאינה מתקבלת על הדעת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה