ויראלי

אברי גלעד מתגייס בצל מות אמו: "נעבוד עם מה שיש"

גלעד כתב בפייסבוק שלו למאות אלפי העוקבים: "פונים אלי המון אנשים בבקשות לעזרה, ובמקביל המונים שמציעים עזרה מכל סוג. איזה עם מדהים. מהיום תהפוך תכניתי "השיח" בגל"צ לתכנית ריכוז בקשות והצעות עזרה הדדית. היא אמנם זזה לשש בערב, לא השעה הכי לוהטת ברדיו, אבל נעבוד עם מה שיש"
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום מסך כאן 11)
תחת מילה בודדת 'עזרה', אברי גלעד התבטא לראשונה מאז פוסט המתקפה שלו נגד רשת 13 על רקע המעבר לקשת 12 וכל מה שהיה לו למסור, היה ההתגייסות שלו למאמץ של העורף הישראלי במסגרת מלחמת חרבות ברזל'.
גלעד כתב בפייסבוק שלו למאות אלפי העוקבים: "פונים אלי המון אנשים בבקשות לעזרה, ובמקביל המונים שמציעים עזרה מכל סוג. איזה עם מדהים. מהיום תהפוך תכניתי "השיח" בגל"צ לתכנית ריכוז בקשות והצעות עזרה הדדית. היא אמנם זזה לשש בערב, לא השעה הכי לוהטת ברדיו, אבל נעבוד עם מה שיש".

עוד הוסיף הרכש החדש של קשת 12: "מי שרוצה להשתמש בשירותיי כמתווך עזרה, מוזמן/ת לכתוב כאן בתגובות, לא בהודעה פרטית, הודעה קצרה עם טלפון לחזרה. הצוות שלי יצור קשר וננסה לתת מענה לכמה שיותר פניות". 
כמו כן הסביר גלעד כי: "ניתן גם להתקשר משש וחצי לטלפון 036813344. כאמור, שבע בערב בגלי צה"ל. נעזור". ואכן במשדר נאספו כמה תרומות משמעותיות והצעות נדיבות מאוד של אזרחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה