ויראלי

אופירה אסייג חושפת את מצבה הכלכלי: "לא נקרא לעצמנו עשירים"

בראיון לקראת יום כיפור סיפרה המגישה: "לא חסר לי שום דבר. אני עובדת, מתפרנסת וחיה בכבוד רב. אם אני עשירה? אנחנו חיים טוב, ברוך השם, אבל אני לא חושבת שאפשר לקרוא לנו עשירים"
מערכת ice |  7
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
בגילוי לב נדיר, אשת התקשורת החזקה בישראל כיום, אופירה אסייג, מדברת על הכל בראיון ל'לאשה' ובין היתר גם מתייחסת לשנאה שהיא מקבלת ברשתות החברתיות על הדעות שהיא משמיעה נגד הממשלה והאם זה משפיע על מצבה הכלכלי.
אסייג אמרה: "אני בעצמי מסירה עוקבים שלא באים לי טוב. חסמתי קרוב לחצי מיליון עוקבים, כי יש גבול. מי שלא רוצה שלא יעקוב אחריי, ומי שעוקב שלא יקלל. יש לי מספיק עוקבים: 1.2 מיליון באינסטגרם, כמעט 400 אלף בטיקטוק, ופתחתי עכשיו ערוץ חדשות משלי ב־Twitch, המקבילה של טוויטר באינסטגרם, שיש בו הכול: מדור פלילי, צבאי, ספורט, בישולים וגם שידוכים, כי אני ממש טובה בזה. אני ידועה בתור שדכנית, חיתנתי קרוב ל־20 זוגות עד היום".

על הכסף שאיבדה מעצם חסימתם אמרה: ."לא נורא, לא חסר לי שום דבר. אני עובדת, מתפרנסת וחיה בכבוד רב. אם אני עשירה? אנחנו חיים טוב, ברוך השם, אבל אני לא חושבת שאפשר לקרוא לנו עשירים".
על ג'יפ המזראטי החדש שקנתה ב-700 אלף שקל סיפרה: "בואי, זה לא בשמיים, לא מעט אנשים יכולים גם. הכול תלוי בסדר העדיפויות. זה מביך לדעתך? ההפך הגמור הוא הנכון. זה רק מראה שמי שמגיע מלמטה ורוצה, יכול להגיע גם למזרטי. מה, אם באתי מדימונה אני צריכה לנסוע בסוסיתא? אני אסע עם מה שבא לי, כמה שבא לי, אני לא אנהג באיזה אוטו לואו כדי להגיד - תראו איזו צנועה אני. אני לא מתייפייפת. איך אני איתך?".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אופירה
    דליה חן 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את באמת השראה. אני מעריצה נשים עוצמתיות שצמחו למען מטרה. בעקביות , התמדה ולא ויתרו למרות הקשיים בדרך. מגיע לך להיות במקום שאת נמצאת. כל הכבוד לך. יגידו מה שיגידו הרייטינג , הסקרנות, ההשפעה שלך מדברות בעד עצמן.
    סגור
  • 6.
    היא באמת לא עשירה אבל סתומה ברמה מטורפת (ל"ת)
    אסולין 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    אופירה ממעמד הביניים
    MASONY 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גב' אסייג/מנקין ! להיות עשיר - זה לא בושה ולא פשע! להגיע לפסגה מתחתית הסולם - זה כבוד! השאלה היא...הדרך בה הגעת !" המטרה מקדשת את האמצעים " - אינה דרך מכובדת ! והמבין יבין !
    סגור
  • 4.
    משתלם לקלל את ביבי. מרוויחים מזה טוב (ל"ת)
    אנונימי 09/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    הרדידות של האשה הזאת "משתבחת" עם הזמן! (ל"ת)
    מולי 09/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מאשפות ירים אביון
    גלה 09/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שבא מלמטה תמיד ירצה להתבלט .אני ואני ואני במיוחד את אופירה עם אופי שחצני ובוטה. מי שנולד עשיר .לרוב הוא צנוע ולא מנקר עיניים .מה שעושה אצ האדם היא מהותו .לא מכוניתו
    סגור
  • 1.
    מרקשית
    אורייה 09/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שופכנים אנאס למרוקאית מהרי האטלס. עוד ממורמרת ? באה מדימונה. תחזרי למערות. אין ספור אנשים מכסים אותך בכסף ונוסעים במשהו צנוע. כל הגועל של המרוקאיות מתגלה
    סגור