ויראלי

אריאנה גרנדה מתגרשת: זה מה שדורשת בהסכם

רגע אחרי הגשת הבקשה הרשמית לגירושים, אלה הדרישות של הכוכבת בהליך הסכם הגירושין מבעלה דלטון גומז
שירה יום טוב | 
אריאנה גרנדה ובן זוגה דלטון (צילום מתוך האינסטגרם)
אריאנה גרנדה הגישה לבית המשפט את בקשותיה על רקע הגירושים שלה מדלתון גומז. כך לפי ה"דיילי מייל". כוכבת הפופ בת ה-30 הגישה בתחילת השבוע באופן רשמי בקשה לגירושין מבעלה, דלטון גומז, 28, לאחר שנתיים בלבד של נישואים. כעת, על פי מסמכי בית המשפט שנחשפו ב-E! ניוז, היא ביקשה מזונות ורכוש בהתאם לתנאי הקדם שלה.
גרנדה, ששוויו מוערך ב-240 מיליון דולר - ביקשה גם 'תכשיטים שונים וחפצים אישיים אחרים' על רקע הפיצול, כמו גם 'רווחים וצבירות של העותר לפני הנישואין, במהלך הנישואין, וממועד הנישואין ולאחריו. 
לפי ה"אאוטלט", היא ודלטון ישלמו שניהם שכר טרחת עורך דין. אריאנה ציטטה "הבדלים בלתי ניתנים לגישור" במסמכי בית המשפט שהגיעו לידי TMZ, אשר דיווחו שדלטון הגיש בקשת גירושין משלו כמעט בו זמנית.
תאריך הפרידה שלהם היה רשום כ-20 בפברואר 2023. מקורות אמרו ל-TMZ שהזוג המנוכר "סידר הכל" לפני שהלך לבית המשפט וכי לאריאנה יקבל תשלום עבור דלטון מכיוון שהיה להם הסכם ממון.
האתר הוסיף שאין רגשות קשים בין השניים, שמקורביו אמרו: "הם היו ממש אכפתיים ומכבדים אחד את השני בכל שלב בתהליך הזה".
ביולי התברר כי אריאנה ודלטון נפרדו, כאשר מקור אמר אז לדף שש: "הם הגיעו להחלטה ביחד. היו להם בעיות לפני ינואר, אבל הם רוצים להישאר החברים הכי טובים״. ימים לאחר מכן נחשף הרומן של אריאנה עם כוכבה ה"מרושע" איתן סלייטר, והוא הגיש תביעת גירושין מאשתו לילי, איתה יש לו בן בן 13 חודשים.
חדשות הפרידה של אריאנה הגיעו לאחר שהיא נצפתה ללא טבעת הנישואין שלה בזמן שהשתתפה בטורניר הטניס של ווימבלדון בלונדון. פייג' סיקס דיווח בהמשך שדלטון ביקר את הזמר בבריטניה על הסט של הסרט 'Wicked' בינואר בניסיון להציל את נישואיהם, אבל 'זה לא הסתדר'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה