ויראלי

חיים אתגר מזהיר: "גל עוקץ ב-bit רץ עכשיו"

אתגר הזהיר מעמוד המתחזה לאפליקציית התשלומים והציג שני ניסיונות עוקץ נוספים, האחד על חשבון דואר ישראל עם חבילה שלכאורה לא הגיע ליעדה ויש להזין פרטים ואחרת עם הונאה של מכירת כרטיסים להופעה של ברונו מארס בישראל, עם דפים שמתחזים לעמודי הזמנות כדי להונות כסף.
מערכת ice | 
עוקץ אפליקציית bit-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
שוב זה קורה. משתמשי אפליקציית התשלומים הפופולרית bit, ביניהם גם מגיש קשת 12 חיים אתגר, מזהירים מפני ניסיון עוקץ שיוכל להוביל להונאה שתביא לדליפת פרטיכם האישיים וכן של אמצעי התשלום שלכם.
אתגר הזהיר את העוקבים: "גל עוקצי הביט שרצים עכשיו". והציג את ההודעה שנשלחה לניידים והדף שמתחזה להיות העמוד הרשמי של הזנת הפרטים באפליקציית העברת התשלומים הפופולרית.
בפעם הקודמת היה כתוב בהודעה שהתקבלה במכשיר הסלולר: "לקוח יקר, עקב תקלה נדרש לעדכן את אמצעי התשלום לחשנובך באפליקציית bit, כנס לקישור המצורף על מנת לעדכן", וכאן נוסף קישור לאתר שנראה זהה לשל האפליקצייהובו שדות להזנת הנתונים.
 


אגב אתגר גם הציג שני ניסיונות עוקץ נוספים, האחד על חשבון דואר ישראל עם חבילה שלכאורה לא הגיע ליעדה ויש להזין פרטים ואחרת עם הונאה של מכירת כרטיסים להופעה של ברונו מארס בישראל, עם דפים שמתחזים לעמודי הזמנות כדי להונות כסף.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה