ויראלי

האח הגדול בהפתעת ענק: הבשורה הדרמטית לקראת הגמר נחשפת

בעוד נותרו 11 ימים בלבד לגמר של 'האח הגדול' ברשת 13, אמש נחשפה זהות העולה הראשונה לגמר בתום דרמה גדולה - יובל מעתוק
תום נחום |  1
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)

11 ימים בלבד נותרו עד לאירוע הגמר הגדול של 'האח הגדול' ברשת 13 ב-10 בספטמבר, יום ראשון בעוד שבוע וחצי, כאשר אמש (רביעי) נרשמה דרמה גדולה במהלך שידור הפרק ברשת 13 - דרמה בסיומה הוכרזה העולה הראשונה לגמר, שלאחר בחירת הדיירים בבית הבטיחה מקום בחמישייה הפותחת - יובל מעתוק.

הדיירים הצביעו מי לדעתם צריך לקבל את הכרטיס הראשון לגמר, כאשר בסופו של דבר, בפוטו פיניש, סתיו קצין שברה את השוויון בין יענקי גולדהבר לבין יובל מעתוק והעניקה למעתוק את המקום בגמר ולמעשה, חסינות משתי ההדחות הקרובות, והאחרונות של העונה עד לאירוע הגמר.
עוד קודם לכן, מעתוק חגגה את יום הולדתה ה-29, כאשר האח הגדול הקרין על המסך בבית ברכה מרגשת במיוחד מאחיה התאום, קובי, אשר לוקה באוטיזם, ובנוסף, גם חברי 'הפרויקט של רביבו' נכנסו לבית על מנת להרים למעתוק לכבוד יום הולדתה. אגב, זו לא הייתה ההופעה היחידה שהוצגה בפרק אמש, כאשר גם אושר כהן נכנס לבית על מנת להופיע ולשיר לדיירים.
 



בתוך כך, כל זאת לאחר הפרסום של עיתונאי התרבות והרכילות של 'ישראל היום', ערן סוויסה, לפיו החרדים דוחפים כדי להביא את יענקי לניצחון בתכנית 'האח הגדול' של רשת 13 כשהגמר נמצא ממש במרחק ימים ספורים. מתברר כי  מנהל המדיה הדיגיטלית, ודף התומכים של הדייר יענקי גולדהבר שצבר תאוצה וגרף תומכים מכל המגזרים, בפניה לרשת 13 אשר מבקשת לפתוח את ההצבעה באמצעות קווים כשרים. כל זאת כאשר כבר אמש, יענקי היה קרוב מאוד להבטיח את מקומו בגמר, אבל פספס אותו ליובל מעתוק בפוטו פיניש.
 



סויסה הסביר: "באמצעות הגבלת הגישה למשתמשי קו כשר, ערוץ 13 משתיק ללא כל כוונה חלק גדול מהקהל שלו״, נכתב במכתב שנשלח למכ״ל החברה. ״הוגנות, הכלה וייצוג עומדים בלב מערכת ההצבעה הציבורית. הבטחה לכל צופה סיכוי שווה להשתתף שומרת על שלמות התוכנית ומשקפת באמת את הדעות המגוונות של הקהל שלה״
.
אבל זה לא הכל, כי במכתב גם הוצע פתרון מפתיע: ״אנו ממליצים לערוץ 13 לשתף פעולה באופן יזום עם ספקי הקומה הכשרה. בעבודה משותפת ניתן לפתח פתרון שיקל על הגישה להצבעה לציבור החרדי. שיתוף פעולה כזה לא רק יאפשר לקהילה מיוצגת להשתתף באופן מלא, אלא גם יגביר את ההכללה של התוכנית, מה שיהפוך אותה לשיקוף אמיתי של האוכלוסייה המגוונת בישראל״. המכתב התקבל ברשת 13 והנושא בבדיקה.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יושר והוגנות
    דואגים לדור הבא 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש להם טלפון רגיל. שיצביעו בו. למה לתת להם הצבעה כפולה. ואם הם לא רואים ויש להם רק טלפון כשר אז למה להצביע על עיוור? כי ככה הם רגילים בכנסת ובממשלה. מצביעים בלי לדעת על מה מצביעים.
    סגור