ויראלי

לחם חביתה במהלך משוגע: השיר החדש יכבוש את ישראל?

אחרי שהלהיט שכבש את ישראל, הג'ינגל של 'לחם חביתה' של ויקי עזרא בנתניה, הוסר מהרשתות בשל טענות להפרת זכויות יוצרים - ללהיט הבאגטים הנתנייתי יש שיר המנון חדש ומפתיע
תום נחום | 
לחם חביתה (צילום זאביק דרור)
שלושה שבועות אחרי שהוסר מהרשת בעקבות טענות להפרת זכויות יוצרים, הלהיט הכי גדול של החודשיים האחרונים, הג'ינגל של 'לחם חביתה', מוחלף בשיר חדש - אז האם ההצלחה של 'לחם חביתה' תמשיך ותהפוך גם את השיר החדש ללהיט? מתברר שהשיר שנכתב על ויקי עזרא, הבעלים של העסק הכי חם בנתניה כרגע, ירד משירותי הסטרימינג, ספוטיפיי ואפל מיוזיק לפני כחודש ללא כל הודעה מוקדמת, וכעת, נמצאה האלטרנטיבה.
 
יש להזכיר כי השיר "לחם חביתה" הפך ללהיט ויראלי וקיבל אפילו התייחסות ב"ארץ נהדרת", לממים, חיקויים ושלל פארודיות ברשת, אבל כעת הוא לא נמצא יותר ברשת ולא באף שירות סטרימינג והסיבה לא ברורה לפי שעה.

אחת ההערכות היא כיה השיר עובר על חוקי זכויות היוצרים, כאשר הלחן של השיר "לחם חביתה" מגיע משיר יווני: To Diamerisma של ואסיליס קאראס, אחד הזמרים הגדולים ביוון. ייתכן שגם בעיות קרדיטים כפי שעלו לרשת גרמו לכך, בכל מקרה מי שהפיץ את השיר לרשת הוא גם זה שהסיר אותו.
במאקו פנו גם ליוניברסל יוון, שאחראים על הזכויות לשיר המקורי של וסיליס קראס, אך מהם לא התקבלה תגובה לנושא, גם ויקי עזרא עדיין לא התייחס להורדת השיר מהאוויר. כעת נותר לראות האם המכירות ייפגעו
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה