ויראלי

בלה חדיד תוקפת את איתמר בן גביר: "שנאה טהורה"

הדוגמנית שבחודשים האחרונים לא הרבתה לשתף תוכן ברשתות החברתיות, פרסמה קטע מהראיון של יונית לוי עם איתמר בן גביר ותקפה את דבריו 
שירה יום טוב |  2
בלה חדיד (צילום אינסטגרם/ בלה חדיד)
איתמר בן גביר שהתראיין אמש אצל יונית לוי בחדשות 12 צוטט היום בעמוד האינסטגרם של בלה חדיד, שחזרה מחופשת המחלה שלה ישירות למתקפה נגד השר הישראלי לביטחון פנים.
חדיד התייחסה לאמירה של בן גביר ממהלך הראיון, בה טען, "הזכות שלי, של אשתי ושל הילדים שלי להסתובב בכבישי יהודה ושומרון, יותר חשוב מזכות התנועה של הערבים"

הדוגמנית בעלת שישים מיליון העוקבים אמנם צירפה תרגום לקטע, אך בהתייחסותה בחרה לייחס לו משמעויות שונות מהדברים האמורים "בשום מקום ובשום זמן, במיוחד בשנת 2023, חיים של מישהו צריכים להיות יקרים משל אדם אחר. בגלל המוצא, התרבות או רק בגלל השנאה הטהורה שלהם".
בהמשך צירפה קטע וידאו מצולם בו חיילי חוסמים מעבר לפלסטיני, במה שנראה כביש גישה לישוב יהודי, כשהם אומרים לו, "זה רק ליהודים, זה של ערבים". והתייחסה גם לזה: "למישהו זה מזכיר משהו?"

בהמשך צירפה עוד סרטון של ארגון "בצלם" שמתעד מעצר של ילד פלסטיני וכתבה, "מה לדעתכם הילד הזה עשה כדי שעשרה חיילים חחמושים ייקחו אותו ממשפחתו?
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בלה
    א 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכי כפרה על בן גביר
    סגור
  • 1.
    בלה חדיד
    דינה 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה ,הקולב הזה מסוגלת לחשוב?
    סגור